ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 14 دي 1390     |     کد : 30751

ترافیک تبریز با ایجاد خط ویژه و افزایش ناوگان اتوبوسرانی حل می‌شود‌

مدیر‌عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه راه حل معضل ترافیک تبریز‌ را ایجاد خطوط ویژه و افزایش ناوگان اتوبوسرانی دانست.

 مدیر‌عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه راه حل معضل ترافیک تبریز‌ را ایجاد خطوط ویژه و افزایش ناوگان اتوبوسرانی دانست.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیروس تقی‌زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اهمیت شمردن خطوط ویژه در سامانه‌های اتوبوسرانی اظهار کرد: در تمام شهرهای بزرگ دنیا معضل ترافیک با ایجاد خطوط ویژه و توسعه حمل و نقل عمومی تا حدود زیادی حل شده و به نظر بنده نیز مهم‌ترین راه حل رفع مشکل ترافیک تبریز ایجاد و توسعه خطوط ویژه و اجرای طرح ترافیک در این شهر است.

تبریز به 300 دستگاه اتوبوس نیاز دارد
وی در ادامه نیاز ناوگان اتوبوسرانی تبریز به اتوبوس را یک هزار دستگاه فعال دانست و افزود: هم‌اکنون تعداد 700 دستگاه اتوبوس در کلانشهر تبریز در حال تردد و خدمات‌رسانی به مردم شریف است که در صورت تامین 300 دستگاه اتوبوس جدید ضمن تقویت مسیرهای اتوبوسرانی برخی مشکلات موجود در خطوط نیز برطرف خواهد شد.

عدم تحقق کامل اعتبارات دولتی پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها/ بدهی میلیاردی به تامین اجتماعی
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه مهم‌ترین مشکلات این شرکت را ‌بدهی میلیاردی به سازمان تامین اجتماعی از بابت بیمه کارکنان که مربوط به سال‌های قبل است، بدهی به شرکت گاز ‌پس از اصلاح نرخ سوخت،‌ عدم تحویل اتوبوس‌های نو و عدم تحقق کامل اعتبارات دولتی پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها عنوان کرد.
وی افزود: با وجود همه این مشکلات و با حمایت شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز کلیات طرح خرید تعداد 100 دستگاه اتوبوس دوکابین دیگر نیز که تماما ‌از محل اعتبارات شهرداری تبریز مصوب شده است در آینده‌ای نزدیک عملی خواهد شد.
‌تقی‌زاده‌ با اشاره به اینکه هدف اصلی پرسنل شرکت واحد ارائه خدمات مطلوب و افزایش کمی و کیفی این خدمات است از تمام مسئولان خواست تا نسبت به حل مشکلات این شرکت اقدام لازم را به عمل آورند.


نوشته شده در   چهارشنبه 14 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode