ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 12 دي 1390     |     کد : 30664

بازگشت رسول خطیبی به اردوگاه سبز

رسول خطیبی در ترکیه به تیم ماشین‌سازی تبریز پیوست.

مربی ماشین‌سازی تبریز در ترکیه به تیمش پیوست
بازگشت رسول خطیبی به اردوگاه سبز 
رسول خطیبی در ترکیه به تیم ماشین‌سازی تبریز پیوست.

افشین دبیری مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با تایید خبر بازگشت رسول خطیبی به اردوگاه سبز، اظهار کرد: رسول خطیبی به اردوی تیم ماشین‌سازی در آنتالیای ترکیه پیوسته و بازی تیمش مقابل تیم الازیغ ترکیه صدرنشین فوتبال دسته یک ترکیه را رهبری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تیم وجود ندارد، افزود: طبق مذاکره با سرمربی تیم، قرار شد موافقت برگزاری بازی‌های حساس ماشین‌سازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) جلب گردد و امیدواریم مسئولان محترم برای کمک به صعود تیم ماشین‌سازی در این مورد حمایت‌های لازم را کنند.
دبیری تصریح کرد: در حال حاضر تیم ماشین‌سازی در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برگزار کرده و این اردو روز پنجشنبه به اتمام خواهد رسید.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی خاطرنشان کرد: تیم ماشین سازی در دور برگشت با قدرت بیشتر وارد میدان شده و برای صعود به صورت مستقیم به لیگ برتر، برای کسب تمام امتیازات هر بازی وارد میدان شود.
ماشین‌سازی تحت مربیگری رسول خطیبی در نیم فصل از مدعیان مسابقات بوده و در نهایت با 24 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از آلومینیوم هرمزگان در رده دوم قرار گرفت، این در حالی بود که در سیزده هفته برگزار این رقابت‌ها، ماشین سازی هفت هفته در صدر جدول قرار داشت.
هفته گذشته بعد از انتقال بازی ماشین‌سازی تبریز با تربیت یزد از ورزشگاه یادگار به تختی تبریز رسول خطیبی از سرمربی گیری این تیم استعفا داده بود.
به گفته رسول خطیبی انتقال مکان بازی‌های ماشین سازی که اکثر بازی‌های خود را در ورزشگاه یادگار با برد به اتمام رسانده بود، با نخستین شکست خانگی این تیم همراه شد.
با بازگشت رسول خطیبی آرامش به اردوی تیم ماشین سازی بازگشته و این تیم با توجه به دو دیدار متوالی که در تبریز میزبان است، امیدوار به باز پس گیری صدر جدول از تیم هرمزگانی است.


نوشته شده در   دوشنبه 12 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode