ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 12 دي 1390     |     کد : 30662

حيات آمريکا در گرو ظلم به ملت‌هاست

استاندار آذربايجان شرقي گفت: پايداري انقلاب اسلامي در مقابل حوادث، به واسطه تدابير مقام معظم رهبري بوده است و ملت ايران در حوادث پس از انتخابات 88، بيشتر از مقاطع ديگر جايگاه و اهميت ولايت فقيه را درک کردند.

استاندار آذربايجان شرقي گفت: پايداري انقلاب اسلامي در مقابل حوادث، به واسطه تدابير مقام معظم رهبري بوده است و ملت ايران در حوادث پس از انتخابات 88، بيشتر از مقاطع ديگر جايگاه و اهميت ولايت فقيه را درک کردند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، احمد عليرضابيگي در همايش انجمن‌هاي اسلامي مساجد استان كه به همت اداره كل تبليغات اسلامي استان برگزار شد ، در ريشه‌يابي حماسه 9 دي، با بيان اين که 9 دي نقطه قدرت‌نمايي ملت ايران در مقابل استکبار جهاني و خط مرزي جبهه انقلاب و ضدانقلاب بود افزود: مردم در سال 84 به گفتمان انقلاب اسلامي رأي دادند و در سال 88 نيز بر اين موضوع پافشاري کردند؛ ولي کساني که از اين انتخاب ناخرسند بودند راي مردم را تحمل نکردند و ماجراهاي تاسف‌باري را به وجود آوردند.

وي خاطرنشان کرد: آنها تصور مي‌کردند که با ايجاد شکاف‌هاي اجتماعي مي‌توانند راي مردم را به دست بياورند و تمام حرکت‌هاي آنان قبل و بعد از انتخابات پيش‌بيني شده بود.

استاندار آذربايجان شرقي با تاکيد بر اين که گذر زمان نبايد موجب فراموشي حماسه 9 دي شود افزود: پويايي و نشاط انقلاب اسلامي و جاودانه ماندن حماسه‌هايي چون 9 دي به واسطه اتصال و ارتباط با عاشورا و نهضت حسيني است و انگيزه انقلاب اسلامي به تاسي از قيام عاشورا، احياي حق و شورش عليه باطل بود.

وي با بيان اين که پيروزي جمهوري اسلامي در جنگ به خاطر حضور عاشورا و محبت امام حسين(ع) در دل‌هاي مردم بود افزود: درس عاشورا براي امت شيعه اين بود که نبايد امام تنها بماند و اين درس بزرگ در مقاطع حساسي از تاريخ به فرياد انقلاب اسلامي و مردم ايران رسيده است.

عليرضابيگي با بيان اين که جنگ حق و باطل ادامه دارد تصريح کرد: حيات آمريکا و دنياي استکبار در گرو ظلم به ملت‌ها است و آنها نمي‌توانند از خوي ددمنشي خود دست بکشند.

وي افزود: آمريکا چيزي جز دست کشيدن از ديانت از ما نمي‌خواهد و کساني که از مذاکره با آمريکا صحبت مي‌کنند در اشتباه هستند چرا که ملت ايران اجازه معامله بر سر باورهاي خود را نمي‌دهد.


نوشته شده در   دوشنبه 12 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode