ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 دي 1390     |     کد : 30488

ملت ایران در نهم دی ماه 88، تیر خلاص را بر پیكر جریان فتنه زدند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران با ایجاد حماسه نهم دی ماه 88 و حضور به موقع در صحنه، تیر خلاص را بر پیكر جریان فتنه زدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران با ایجاد حماسه نهم دی ماه 88 و حضور به موقع در صحنه، تیر خلاص را بر پیكر جریان فتنه زدند.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق ملت ایران با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی از سال ها پیش از فتنه 88 درحال برنامه ریزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند كه در انتخابات ریاست جمهوری عده ای فریب خورده در داخل با آنها همراه شدند.

وی اظهاركرد: دلسوزان كشوربه ویژه رهبر معظم انقلاب با سعه صدر و تدبیر حكیمانه بارها سران فتنه را نصیحت كردند ولی آنها همچنان دشمنان را به ایجاد تغییر مطابق میل استكبار در داخل ایران امیدوارتر كردند.

آیت الله مجتهدشبستری تاكید كرد: بنابر شواهد موجود سلطنت طلبان، ملی گرایان، منافقان و شیطان پرستان از حامیان داخلی جریان فتنه و صهیونیزم بین الملل و استكبارجهانی از حامیان خارجی فتنه گران بودند.

وی یادآور شد: به یاری خداوند در جریان 13 آبان، روز قدس و از همه مهم تر در روز عاشورای88 چهره واقعی فتنه گران بر مردم آشكار شد و دیگر جای ابهامی برای مردم باقی نماند.

وی گفت: خشم مقدس ملت بصیر ایران از حرمت شكنی عاشورا به خروش آمد و مردم تبریز در هشتم دیماه و مردم سراسر ایران در نهم دی با ایجاد یوم الله 9 دی ماه پرونده فتنه را مختومه كردند.

امام جمعه تبریز افزود: ملت ایران نهم دی ماه ثابت كرد كه همواره بر ارزش های والای اسلام و انقلاب و پیروی از ولایت فقیه پایبند است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 90 گفت: این رزمایش نمایش قدرت ایران اسلامی در مواجهه با هرگونه تعرض احتمالی است.

وی با بیان اینكه جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری دینی،‌ اظهاركرد: دشمن در تلاش است با تبلیغات گسترده مانع حضور پرشور مردم در انتخابات پیش روی مجلس شود و حتی زمزمه تحریم انتخابات هم مطرح است ولی به لطف خدا ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای تمام توطئه های آنها را خنثی خواهد كرد.



نوشته شده در   جمعه 9 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode