ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 دي 1390     |     کد : 30482

9 دی‌ سند ماندگار بیعت مجدد مردم با ولایت است

حجت الاسلام محمود شربیانی، درخطبه‌های نمازجمعه این شهرافزود: راهپیمایی 9 دی نشات گرفته از روحیه ولایتمداری مردم ایران و انزجار از استكبار و عوامل دست نشانده آنهاست.

حجت الاسلام محمود شربیانی، درخطبه‌های نمازجمعه این شهرافزود: راهپیمایی 9 دی نشات گرفته از روحیه ولایتمداری مردم ایران و انزجار از استكبار و عوامل دست نشانده آنهاست.

وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سال 88 چنان دشمنان را وحشت زده كرد كه دیری نپایید از داخل و خارج هجمه‌ها را با رمز تقلب آغاز و اعلام كردند كه نه قانون را قبول داریم و نه به نتیجه تن می‌دهیم.

وی ادامه داد: اهداف دشمنان انقلاب در هفته قبل از نهم دی ماه چنان ظهور و بروز كرد كه بطور رسمی در مقابل ارزش‌ها و انقلاب ایستادند و تمام اصول انقلاب را زیر سووال بردند و بدترین اهانت‌ها را به مقدس‌ترین ارزش‌های مردم و امام حسین (ع) روا داشتند.

وی اظهاركرد: دشمنان در فتنه 88 با هجمه ای سنگین علیه انقلاب، مشروعیت نظام را زیر سووال برده و با تشیع، عاشورا و امام حسین(ع) مقابله كردند.

خطیب نمازجمعه عجب شیر گفت: دشمنان در فتنه 88 می‌خواستند زمینه را فراهم كنند و با حمله به ایران فاتحه انقلاب را بخوانند كه مردم و امت آزمون داده ما با هوشیاری و بصیرت تمام دوباره روزهای بهمن 57 را تكرار كرده و چنان عرصه را برای دشمنان داخلی و خارجی تنگ كردند كه دشمنان به سوراخ‌های خود خزیدند.

شربیانی، افزود: ملت ما ملتی نیست كه خواصی جاه‌طلب و عوام بی‌بصیرت بخواهند ارزش‌های آن را مورد هجمه قرار داده و خدشه‌ای به آن وارد كنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حماسه 9 دی ، خاطرنشان كرد: حضور عظیم ملت مومن با بصیرت و باغیرت ایران در راهپیمایی 9 دی ماه، تجلی قدرت خدا و حركتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در این دوره از انتخابات مجلس، مردم و نامزدها باید هوشیاری خود را بیشتر از پیش حفظ كنند چرا كه امكان دخالت برخی از افراد سست عنصر در این انتخابات پیش‌بینی می‌‌شود.

وی با تاكید بر دوری نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بداخلاقی‌های انتخاباتی، اضافه كرد: دوری از هرگونه بداخلاقی انتخاباتی به نفع كشور و انتخابات است.

شهرستان عجبشیر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است. 



نوشته شده در   جمعه 9 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode