ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 دي 1390     |     کد : 30480

نهم دی ماه تاكید دوباره ملت بر پشتیبانی از انقلاب اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در كشور تاكید دوباره ملت بر پشتیبانی از انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در كشور تاكید دوباره ملت بر پشتیبانی از انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرافزود: مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی در حماسه 9 دی ماه سال 88 ، اختلاف سلیقه خود را كنار گذاشته و با بصیرت تمام از دولت ، نظام ، ولایت فقیه ، اسلام ، اعتقادات و باورهای خود دفاع كردند.

وی با اشاره به اینكه دشمنان و دست نشانده های آنان در جریان فتنه سال 1388 احساسات و امنیت مردم را به خطر انداختند، گفت: جریان فتنه برازنده انقلاب اسلامی نبود چرا كه آموزه های اسلامی در پایه های انقلاب اسلامی ایران نهفته است.

وی اظهاركرد: پایه های اسلامی در انقلاب ایران به هیچ كس اجازه نمی دهد كه اختلافات سلیقه خود را مقدم بر ارزش ها و اعتقادات سایر افراد قرار داده و موجب سلب آسایش و آرامش سایر همنوعان خود باشند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با بصیرتی كه از آموزه های دینی و اسلامی بدست آورده بودند، توانستند با حضور در راهپیمایی های هشتم و نهم دی ماه دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناكام گذارند.

امام جمعه مراغه گفت: حضور خودجوش مردم در این راهپیمایی موجب شد كه ملت و عزاداران حسینی، فرهنگ عاشورایی خود را كه برگرفته از اسلام ناب محمدی است به رخ جهانیان و دشمنان اسلام و انقلاب بكشند.

حجت الاسلام پورمحمدی، افزود: آرمان های حضرت امام(ره) و رهبر فرزانه و حكیم انقلاب اسلامی كه در فتنه 88 به زیر سووال رفته بود، با حضور پرشور مردم در صحنه های هشتم و نهم دی ماه مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفت.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 9 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode