ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 دي 1390     |     کد : 30470

اداره ورزش و جوانان تبریز برتر شد

در ارزیابی سال 89 اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در بین 20 شهرستان برترین شد.

در ارزیابی سال 89 اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی
اداره ورزش و جوانان تبریز برتر شد 
در ارزیابی سال 89 اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در بین 20 شهرستان برترین شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، در جلسه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها که در تبریز برگزار شد ادارات ورزش و جوانان تبریز عنوان شهرستان ویژه در عملکرد را به خود اختصاص داد.
همچنین اداره ورزش و جوانان میانه در شاخص‌های ورزشی و امتیازات ورزشی، اداری، مالی و عمرانی از سوی معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی و معاونت ورزشی با 659 اول شد.
شهرستان سراب با 618 امتیاز و اهر با 611 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
شهرستان‌های بستان‌آباد، ملکان، جلفا، مرند، مراغه، اسکو و بناب در جایگاه‌های چهارم تا دهم جای گرفتند.
سید محمد شروین اسبقیان در جلسه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها افزود: توجه ویژه به ورزش شهرستان‌ها و روستا‌ها نیاز اصلی ورزشی استان بوده و رویکرد فعالیت‌های مدیریتی ورزش و جوانان توجه ویژه به ورزش شهرستان‌هاست زیرا رشد و توسعه ورزش شهرستان‌ها عامل مهم و انکارناپذیر در تعالی ورزش استان و رسیدن به عنوان سه استان برتر در عرصه کشور است.
وی گفت: بر اساس این سند راهبردی برای پیشرفت ورزش استان در پنج سال آتی برنامه‌ریزی شده و زمینه‌های مختلف از جمله ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی، توسعه ساختار تشکیلاتی و منابع انسانی مدنظر قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در 30 سال گذشته خدماتی که در ورزش انجام گرفته بی‌نظیر بوده و در این میان خدمات دولت نهم و دهم قابل عرضه در سطح بین‌المللی است، افزود: به عنوان مثال هم اکنون در آذربایجان‌شرقی 59 پروژه نیمه تمام ورزشی در دست اجراست که با افتتاح آنها، سرانه ورزشی رشد مناسبی خواهد داشت و تا پایان برنامه پنجم توسعه به سرانه یک متر مربع فضای ورزشی برای هر فرد استان دست خواهیم یافت.


نوشته شده در   جمعه 9 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode