ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 دي 1390     |     کد : 30372

فوتبال ايران از برزخ خارج مي‌شود

مهدي تاج گفت: فوتبال ايران با تدوين برنامه‌هاي منظم و نظارت بيشتر بر اجراي دقيق آن در حال خروج از حالت برزخي است.

نايب رييس فدراسيون: فوتبال ايران از برزخ خارج مي‌شود
جام جم آنلاين: مهدي تاج گفت: فوتبال ايران با تدوين برنامه‌هاي منظم و نظارت بيشتر بر اجراي دقيق آن در حال خروج از حالت برزخي است.
نايب رييس فدراسيون فوتبال روز سه‌شنبه در مجمع ساليانه هيات فوتبال مازندران در ساري گفت: اكنون هم همه انتظار صعود به جام جهاني فوتبال در برزيل را آرزو دارند اما اين آخرين و همه آرزوي فوتبال ايران نيست چرا كه بايد به ساختار و زير ساخت‌هاي فوتبال كشور توجه كرد.

وي مشكلات مالي در فوتبال را كه اكنون تيم‌هاي دولتي و خصوصي در ليگ برتر و دسته يك با آن روبرو هستند را جدي دانست و گفت: بايد پول فوتبال از حقوق شناخته شده اين ورزش مانند تبليغات و حق پخش تلويزيوني تامين شود كه در اين راستا بزودي شبكه‌اي در صداوسيما راه اندازي خواهد شد.

نايب رييس فدراسيون فوتبال حضور بيش از 50 تيم مازندران در رده‌هاي مختلف سني در ليگ‌هاي فوتبال كشور را در ميان استان‌هاي كشور كم نظير دانست و گفت: با اين توانمندي مسوولان استان بايد با حمايت بيشتر از تيم‌هاي دسته يكي زمينه ليگ برتري شدن آنان را فراهم كنند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران هم در اين نشست از افتتاح 80 زمين فوتبال روستايي در اين استان در يكسال گذشته خبر داد و گفت: كسب 64 نشان جهاني آسيايي و پارآسيايي از ابتداي امسال تاكنون نشان از جايگاه روبه رشد ورزش در مازندران است.

نصرالله پريچهره ليگ برتري شدن فوتبال در مازندران را در صورت تامين نشدن منابع مالي و ظرفيت‌هاي لازم در اين بخش بي فايد دانست و تاكيد كرد تقويت تيم‌هاي دسته اولي فوتبال مازندران در مسابقات دسته يك كشور در دستور كار است تا با حضور اين تيم‌ها فوتبال مازندران رشد كند.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode