ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 1 دي 1390     |     کد : 30103

فیلم‌های سینمایی آخر هفته

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «طوفان 1» به کارگردانی دیوید آبرامویتز پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «طوفان 1»، «دکتر استرنج لاو»، «طوفان2»، «سرپیکو» / «پهلوان روشن»، «کشتی گیر»، «خاک سرد» / «نشان آهنین»، «بازرس مورس»، «بلوتوثتو روشن کن»، «قدرت اسلحه»، «روز مناسب»، «فرودگاه»، «آزاده» / «سلام ناشر محترم»، «تیغ رو»، «نوامبر دیوانه» / «سفر به سرزمین دور»، «پایان تبهکار»، «راز یک حقیقت» / «شب نشینی» و «رنگ تلخی» پنجشنبه و جمعه 1 و 2 دی ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می‌شود.

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «طوفان 1» به کارگردانی دیوید آبرامویتز پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: «رابرت ترل» ثروتمند آمریکایی است که شرکت هسته‌ای «ترل تکنولوژی» را تاسیس کرده تا با انجام تغییرات هسته‌ای در جو، تغییرات آب و هوایی دنیا را در دست بگیرند. او با کمک یک ژنرال عالی رتبه کاخ سفید حمایت کنگره آمریکا را نیز جلب کرده است. آنها پس از انجام چند آزمایش موفقیت آمیز در پی انجام آزمایشی بزرگ به نام رنگین کمان هستند. دانشمند جوان «جاناتان کرک» که سرپرست عملیات است، با انجام این آزمایش مخالف است.

جیمز وان دربیک و تری پول به عنوان بازیگران اصلی در فیلم سینمایی «طوفان 1» محصول سال 2009 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

*****************************
فیلم سینمایی «دکتر استرنج لاو» به کارگردانی استنلی کوبریک پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: جک ژنرال روان پریش ارتش آمریکا و رئیس یک باشگاه هوایی در آمریکاست که در اقدامی خودسرانه تهاجمی هسته‌ای علیه شوروی به راه می‌اندازد و رئیس جمهور سیاستمداران آمریکا پس از آگاهی از این عمل با تجمع در اتاق فرماندهی جنگ ایالات متحده به دنبال راهی برای توقف این حملات می‌گردند.
پیترسلوز، جورج سی اسکات و استرلینگ هیدن در فیلم سینمایی «دکتر استرنج لاو» محصول سال 1964 کشور انگلستان بازی کرده‌اند.

*****************************
قسمت دوم فیلم سینمایی «طوفان2» جمعه 2 دی ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در ادامه این فیلم خواهید دید: دانشمند جوان «جاناتان کرک» که سرپرست عملیات است با انجام این آزمایش مخالف است، اما رابرت ترل برای جلب نظر سیاستمداران قصد دارد تا هر چه زودتر آزمایش را ناموفق اعلام کند تا دکتر جاناتان کرک تکنولوژی را ترک کند. کاراگاه ویلیا از اداره پلیس جنایی مسئول رسیدگی به تلفات پیش آزمایش ناموفق می‌شود.

*****************************
فیلم سینمایی «سرپیکو» به کارگردانی سیدنی لومت و با بازی آل پاچینو و جان راند ولف، جمعه 2 دی ماه ساعت 24 از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

شبکه دو
انیمیشن «پهلوان روشن» به کارگردانی سلمی افکاری از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده: مهترکیشی است که به همراه نوجوانش روشن به نگهداری و تیمار اسب‌های خان مشغول است. خان ظالم با توهم سرپیچی، پدر روشن را از دو چشم نابینا می‌کند و سپس او را تبعید می‌نماید. روشن سال‌ها تحت تعلیمات پدر در کوهستان آموزش می‌بیند و به همراه عده‌ای از جوانان گرد هم می‌آیند تا علیه ظلم خان به مبارزه بپردازند.

****************************
شبکه دو سیما برای روزجمعه 2 دی ماه ساعت17:30 فیلم سینمایی «کشتی گیر» به کارگردانی مل دامسکی و تهیه کنندگی دیوید کالوی را برای پخش در نظر گرفته است.
داستان فیلم با بازی جان کنا در مورد پسری به نام کال است که تصمیم می‌گیرد تا مانند پدر و برادرش کشتی‌گیر شود. کال قصد دارد که کشتی بگیرد. او تا به حال ورزش نکرده و ضعیف است، اما تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد تمام تلاش خود را بکند تا یک کشتی گیرقابل شود.
فیلم سینمایی «کشتی گیر» محصول سال 2010 در کشور آمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «خاک سرد» به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی رضا آشتیانی جمعه 2 دی ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم در مورد زندگی یک خانواده متشکل از پدر و مادر و پسرشان در بیابان‌های اطراف بم پیش از وقوع زلزله وحشتناک بم در سال 82 را روایت می‌کند. علت زندگی این خانواده در بیابان آرزویی است که پدر خانواده، یوسف در سر دارد. او به این امید است که در دل کویر با حفر چاهی به آب برسد و در نتیجه آنجا را آباد نماید. مدتی که از داستان می‌گذرد درمی‌یابیم رسیدن به آب و آبادی آن قطعه از زمین در واقع آرزوی پدر یوسف نیز بوده و حال تصمیم دارد با رسیدن به آب، به آرزوی دیرینه پدرش جامه عمل بپوشاند.
محمد رضا فروتن، هیلا اکرانی و رضا آشتیانی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم سینمایی «خاک سرد» بازی کرده‌اند.

شبکه سه
پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 10:15 فیلم سینمایی «نشان آهنین» به کارگردانی سام پکینپا با بازی ماکسیمیلیان اسجل و جیمز میسون محصول سال 1977 کشورهای آلمان و انگلیس از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «بازرس مورس (برزخ بزرگان)» به کارگردانی جان مدن پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 15:30 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی جوهان توان وکویین واتلی آمده: جسد مردی در قایق کوچکی پیدا می‌شود. پس از گذشت مدتی در مراسمی که در آکسفورد برگزار می‌شود زن مشهور بازیگری به نام گلویس گلوله خورده و کشته می‌شود.

****************************
پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 19 فیلم تلویزیونی «بلوتوثتو روشن کن» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی کامبیز کاشفی، عسل بدیعی و صبا کمالی می‌بینیم: پسر جواني به نام فرهاد ايماني كشته مي‌شود. سبحان سرگرد آگاهي به همراه گروهش، پيگيري پرونده‌اي را به عهده مي‌گيرد. ازهم‌خانه فرهاد، سعيد صارمي هيچ اطلاعي دردست نيست. از طريق پيغام‌ هاي ثبت شده روي پيغام‌ گير تلفن خانه فرهاد و امير، دو دختر شناسايي و مورد بازجويي قرار مي‌گيرند.
فیلم تلویزیونی «بلوتوثتو روشن کن» به کارگردانی کامبیز کاشفی می‌باشد.

****************************
پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 23:30 فیلم سینمایی «قدرت اسلحه» به کارگردانی جوهان استوارج از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
این فیلم بر اساس یک داستان واقعی که درتومستون اریزونا در سال 1881 اتفاق افتاده تهیه شده است. کلانتر وایر همراه برادرانش و داک هالی دی با یک فرد با نفوذ درگیر می‌شوند و این فرد که کلانتر محلی نیز با او همراه است قصد کشتن آنها و یا زندانی کردن آنها را دارد و کلانتون فرد با نفوذ قصد دارد در دادگاه با نفوذ خود آنها رامتهم کند که خانواده او را کشته‌اند.
جیمز گارنر و جیسون رابرتس درفیلم سینمایی «قدرت اسلحه» محصول سال 1967 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «روز مناسب» جمعه 2دی ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
فیلم سینمایی «روز مناسب» به کارگردانی نیک استاگلیانو و با بازی روبرت پاتریک و هالب هولبرووک محصول سال 2011 درکشورآمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «فرودگاه» جمعه 2 دی ماه ساعت 14:15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی برتن کاستر و دین مارتین می‌بینیم: در یک روز برفی با بارش زیاد برف باند فرودگاه بسته می‌شود و کارکنان فرودگاه مشغول پاک سازی باند هستند. در هنگام فرود یک هواپیما در میان برف گیر کرده و باند مسدود می‌شود. تمام نیروها بسیج شده تا باند بازشود.
فیلم سینمایی «فرودگاه» به کارگردانی جورج سیتون محصول سال 1970 کشور آمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم تلویزیونی «آزاده» به کارگردانی محمد حسین حقیقی جمعه 2 دی ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
فیلم تلویزیونی «آزاده» با بازی بابک حمیدیان داستان شخصی به نام علیرضا است که همراه مادر و همسر باردارش زندگی می‌کند. او به جبهه می‌رود، اما بعد از مدتی به خاطر ترس از جبهه برمی ‌گردد و متوجه می‌شود خبر شهادتش را به خانواده‌اش داده‌اند.

شبکه چهار
فیلم تلویزیونی «سلام ناشر محترم» با بازی آزیتا حاجیان و مهدی هاشمی به کارگردانی مسعود جدی و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 15:30 ازشبکه چهارسیما باز پخش خواهد شد.

****************************
فیلم سینمایی «تیغ رو» به کارگردانی ریدلی اسکات جمعه 2 دی ماه ساعت 12 روی شبکه چهارسیما می‌رود.
در این فیلم با بازی هریسون فورد، شون یانگ و داریل هانا می‌بینیم: سال 2019، شهر تبدیل به معجونی از آدم آهنی‌های و ماشین‌های پرنده شده است و همه چیز توسط آدم‌های ماشینی به نام ریپلیکانت اداره می‌شود. ریک دکاردیک پلیس سابق توسط فرمانده اش بریانت به یک ماموریت فرستاده می‌شود. او باید چهار ریپلیکانت فراری و یاغی را پیدا کند. این گروه از ربات‌ها با ظاهر انسانی، با یک سفینه فضایی به زمین آمده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «نوامبر دیوانه» محصول سال 1998 کشور روسیه، جمعه 2 دی ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4» ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
دراین فیلم خواهید دید: کاراگاه خصوصی که سفارش پرونده‌های قتل را پیگیری می‌کند با یک گروه فیلمبرداری به صورت مشاوره همکاری دارد. وی طی پرونده قتلی که به او محول می‌شود و طی پیگیری هایش به کارگردان گروه که از کارگردانان به نام بوده مشکوک می‌شود ولی در نهایت مشخص می‌شود که این قتل توسط یکی از سیاهی لشکرهای گروه فیلمبرداری رخ داده بود که به خاطر واقعی جلوه دادن تصاویر اکشن سیاهی لشکرها و بدلکاران را به کشتن می‌دادند.

شبکه تهران
انیمیشن «سفر به سرزمین دور» به کارگردانی ساسان پسیان پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان این انیمیشن بر اساس اقتباسی آزاد از منطق الطیر عطار است و روایتی از تقابل خیر و شر است که به واسطه آن نیروهای اهریمنی سرزمینی از سرزمین‌های پهناور خاکی را تحت سیطره خود درمی آورند. در این میان گروهی از مردم جهت نابودی منشأ نیروهای شیطانی راهی سرزمین دور یا همان سرزمین نور روشنی می‌شوند.

****************************
فیلم سینمایی «پایان تبهکار» به کارگردانی جاناتان هنسلی 30 دقیقه بامداد روز جمعه 2 دی ماه از شبکه تهران بازپخش می‌شود.
در این فیلم ری استیونسون، وینسنت دی او نوف ریو و... بازی کردند و داستان درباره یک ایرلندی است که کار خود را به عنوان یک تبهکار جان سخت آغاز می‌کند.

****************************
فیلم تلویزیونی «راز یک حقیقت» به کارگردانی سعید جلیلی و تهیه کنندگی غلامرضا گرشاسبی ساعت 13:30 روزجمعه 2 دی ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: آقای فروزش مرد متمولی است که همسرش عالیه در زمان مرگش به او رازی را در مورد پسرانشان پیمان و پیام می‌گوید. او به فروزش اعتراف می‌کند که یکی از بچه‌ها پسر خود آنها نیست و در همان لحظه می‌میرد. زمانه کارگر آنها که با شوهرش سالهاست درآنجا کارمی کند، نیز از این راز باخبر است ولی تا زمان مرگ آقای فروزش با اینکه ارباب بارها از او سوال می‌کند ولی به خاطر قولی که به خانم داده بود حقیقت را نمی‌گوید.
اردلان شجاع کاوه، بهزاد خداویسی، عزت اله رمضانی، حشمت آرمیده و شراره رخام در فیلم تلویزیونی «راز یک حقیقت» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «شب نشینی» پنجشنبه 1 دی ماه ساعت 23:45 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: زنگ انشاء بهانه‌ای می‌شود برای رجعت به دوران گذشته، بهروز خاطره‌ای از زبان پدرش را بازگو می‌کند، دو نوجوان (محمد علی و قدرت) که صبح در مدرسه با هم دعوا کرده‌اند، شب هنگام همراه خانواده به دیدار یکدیگر می‌روند. محمد علی که به اجبار پدر، خانه قدرت رفته است، پشیمان از کرده خویش است و این دیدار محملی می‌شود برای یادکردن زمان گذشته.
علیرضا فیروزه، فاطمه دلبر یساولی و سمیرا قربانی کریم ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی «شب نشینی» به کارگردانی غلام رضا رمضانی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی می‌باشند.

****************************
فیلم تلویزیونی «رنگ تلخی» به کارگردانی حسین قاسمی جامی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد، جمعه 2 دی ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می‌­رود.
داستان فیلم با بازی مهدی حسن زاده، علی موسوی و مهران رجبی روایت گر زنی است به نام اشرف که گمان می‌کند بچه اش را به قتل رسانده و به خاطر این عمل می‌خواهد خودکشی کند، اما پلیس او را از این کارمنصرف می‌کند و او را دستگیر می‌کند. فرهاد و همسرش مامور پیگیری این پرونده می‌شوند، اما طی اتفاقی، همسر اشرف (کامران) که خلافکار است او را از دست ماموران فراری می‌دهد.


نوشته شده در   پنجشنبه 1 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode