ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1390     |     کد : 29983

بیستی که تشویق نداشت

تیم شهرداری تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی مقابل داماش گیلان و با 20 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به کار خود خاتمه بخشید.

پرونده شهرداری تبریز هم در نیم فصل اول بسته شد
بیستی که تشویق نداشت 
تیم شهرداری تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی مقابل داماش گیلان و با 20 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به کار خود خاتمه بخشید.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم شهرداری در ورزشگاه یادگار امام(ره) و در حضور نزدیک به 3 هزار تماشاگر میزبان تیم داماش گیلان بود که این بازی پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی با تساوی به اتمام رسید.
تیم شهرداری تبریز در این بازی برتری نسبی بر حریف گیلانی خود داشت، اما نتوانست از فرصت‌های به دست آمده استفاده کند. داماش نیز تیم دست و پا بسته‌ای نبود و یکی دو فرصت خوب را در این بازی به دست آورد که درخشش میرزا‌پور و مدافعان شهرداری مانع از ثمر رسیدن گلی برای تیم مهمان شد.
با این تساوی تیم شهرداری تبریز مجموع امتیازات خود را به ‌عدد بیست رساند، اما از رده دوازدهم جدول تکان نخورد.

عملکرد شهرداری تبریز در نیم فصل اول
تیم شهرداری تبریز در نیم فصل با 20 امتیاز عملکرد متوسطی ارائه داد.
شهرداری تبریز در نیم فصل اول با ارائه بازی‌های خوب و تماشاگر‌پسند خود را مطرح کرد، اما‌ نتوانست به آنچه شایستگی داشت دست یابد. ‌بیشترین ضربه را تیم شهرداری از تساوی‌‌های پی‌در‌پی خانگی خود دریافت نمود تا ‌در نهایت ‌با ‌قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به کار خود خاتمه بخشد.
شهرداری ‌تبریز در نیم فصل نخست 9 بازی در تبریز انجام داد که تنها مقابل ملوان بندر انزلی به پیروزی رسید و در مصاف با تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران نیز در خانه شکست خورد.
شهرداری در بازی‌های خانگی شش بازی مقابل تیم‌های سایپای البرز، راه آهن شهر‌ری، ذوب آهن اصفهان، شاهین بوشهر، نفت تهران و داماش گیلان به تساوی رضایت داد.
این تیم در 9 بازی خانگی خود 9 امتیاز کسب کرد که میانگین یک امتیاز برای هر بازی بود.
آمار تیم شهرداری تبریز بیرون از خانه بهتر بود به طوری که این تیم در هشت بازی برگزار کرده خارج از تبریز سه پیروزی، دو تساوی و سه شکست‌ و 11 امتیاز به دست آورده که میانگین تقریباً 1.36 امتیاز ‌برای هر بازی است.
شهرداری تبریز در نیم فصل اول تیم‌های پرسپولیس تهران، مس سرچشمه و نفت آبادان را در خانه حریف شکست داد. مقابل تیم‌های فولاد خوزستان و مس کرمان مساوی کرده و از تیم‌های تراکتورسازی، فجرسپاسی شیراز و صبای قم شکست را متحمل شد.
تیم شهرداری تبریز در نخستین بازی دور رفت میزبان تیم مس کرمان است. آیا ‌شهرداری تبریز در دور برگشت قدر امتیازت خانگی را خواهد دانست باید منتظر ماند و دید.


نوشته شده در   سه شنبه 29 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode