ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 آذر 1390     |     کد : 29830

شكار هواپیمای جاسوسی فوق مدرن ، آمریكا را تحقیر كرد

امام جمعه عجبشیر گفت: شكار و غنیمت گرفتن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریكا توسط نیروهای مسلح ایران موجب تحقیر سران كاخ سفید در دنیا شد.

 امام جمعه عجبشیر گفت: شكار و غنیمت گرفتن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریكا توسط نیروهای مسلح ایران موجب تحقیر سران كاخ سفید در دنیا شد.


حجت الاسلام ' محمود شربیانی '، در خطبه‌های نمازجمعه این شهر افزود:نشاندن این هواپیما كه به خاك كشورمان تجاوز كرده بود، نمونه‌ای از اقتدار و توانمندی متخصصان ایرانی و غلبه بر دشمنان است.

وی اظهاركرد: این اقدام شجاعانه درس بزرگی به آمریكا و هر كشوری كه بخواهد چشم طمع به این كشور و نظام داشته باشد، است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به بركت خون شهدا، امام راحل و رهبری شجاعانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب، از هر حیث بویژه علم و فناوری پیشرفته به جایی رسیده كه جواب دندان شكنی به دشمنان خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به درخواست اوباما از ایران برای تحویل این هواپیما گفت: دیگر زمان یكه ‌تازی آمریكا به سر رسیده و قدرت ایران موجب سرگردانی استكبار و تسلیم آنها در برابر نظام اهل بیتی ایران شده است.

امام جمعه عجبشیر با بیان عبرت‌ها و آموزه‌های مختلف از فتنه سال 88 و حوادث بعد از انتخابات این سال در كشور، ادامه داد: دشمن بار دیگر سناریوی تقلب در انتخابات و انتخاب شدن برخی از نامزدها را پیشاپیش مطرح كرده تا القای شبهه در آرا و انتخاب افراد كند.

حجت الاسلام شربیانی، افزود: از اصلی‌ترین تفكر دشمن در انتخابات پیش رو، تقابل گروه‌ها، احزاب و تشكل‌های سیاسی مقابل همدیگر است.

وی اظهاركرد: نظام غرب تلاش می‌كند با رودررو كردن آنها اصول، ارزش‌ها و مصالح كلان جامعه را زیر سووال ببرد، اما باید با بصیرت همه گروه ها، از این دام و تله دشمن به سلامت عبور كرد.

وی گفت: همه مردم، مسوولان، احزاب و گروه‌های سیاسی باید هوشیار باشند و آب را گل آلود نكنند تا دشمن از این موقعیت به سود خود و به ضرر ملت ایران استفاده و توطئه‌ها و اهداف خود را پیش ببرد.

وی خاطرنشان كرد: دشمن در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی می‌خواهد حضور حداكثری مردم را كم كند و از این رو باید حضور سلایق گوناگون در انتخابات را فراهم كرد.

شربیانی، افزود: مشاركت عمومی مردم در انتخابات از مولفه‌های مهم مورد توجه بوده و مسوولان نیز باید به وظیفه خود عمل كنند تا مردم با آرامش خاطر و اعتماد بیشتری در انتخابات شركت كنند.

شهرستان عجبشیر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 25 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode