ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 آذر 1390     |     کد : 29794

عاشوری: پرسپولیس به خون تازه احتیاج دارد

سرمربی موقت پرسپولیس معتقد است این تیم به خون تازه‌ای نیاز دارد.

بایکنان از نظر روحی شرایط خوبی ندارند
عاشوری: پرسپولیس به خون تازه احتیاج دارد/شرایط برای ادامه کار ما مساعد نیست
سرمربی موقت پرسپولیس معتقد است این تیم به خون تازه‌ای نیاز دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، محسن عاشوری پس از تساوی یک بر یک برابر راه‌آهن گفت: در نیمه اول به جز 10 دقیقه نخست بازی، توپ و میدان در اختیار ما بود اما در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم. باید ببینیم چرا افت کرده‌ایم. چیزی که به ذهنم می‌رسد این است که مشکلات همچنان از دربی وجود دارد. بازیکنان از لحاظ بدنی بسیار آماده‌اند اما از لحاظ روحی فکر کنم در شرایط خوبی نیستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی به شرایط ایده‌آل می‌رسید گفت: از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم. امروز یک جوان را به میدان فرستادیم که در اردوی ترکیه خوب نشان داده بود. با توجه به بضاعت‌مان بازی‌ها را دنبال می‌کنیم. دو محروم داریم و چند بازیکن مصدوم هم روی دستمان مانده است. پرسپولیس بازیکن می‌خواهد و من این را به مسئولان باشگاه گفتم که به بازیکن احتیاج داریم.

سرمربی موقت پرسپولیس در مورد نیمکت‌نشینی معمارزاده گفت: این دروازه‌بان سه هفته بود که تمرین نداشت. به نظر من هر دو دروازه‌بان ما خوب هستند. درست است که حقیقی در دربی چند اشتباه داشت اما باید با تمرینات بیشتر این نواقص را برطرف کنیم.

عاشوری در مورد حضور سرمربی خارجی در پرسپولیس گفت: این موضوع را مدیران باید توضیح دهند. من هم جسته و گریخته خبرها را پیگیری می‌کنم. برای موفق شدن یک تیم تنها سرمربی کافی نیست. حضور سرمربی مسکن است اما درمان قطعی نیست. پرسپولیس به خون تازه احتیاج دارد.

وی در مورد اینکه چرا برای ادامه کار به شما اعتماد نمی‌کنند گفت: در این مورد باید باشگاه تصمیم بگیرد اما شرایط مساعد نیست که ما ادامه دهیم. اگر بازیکنان مصدوم برسند و چند یار جدید جذب کنیم به نظرم شرایط بهتر می‌شود.


نوشته شده در   جمعه 25 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode