ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 24 آذر 1390     |     کد : 29755

اخبار كوتاه راديو و تلويزيون

علاقه‌مندان به آثار مستند، مي‌توانند در پايان اين هفته شاهد فيلم‌هاي ديگري از آثار مستند برگزيده جشنواره جام‌جم از شبكه چهار و شبكه مستند سيما باشند.

 
جام جم آنلاين: علاقه‌مندان به آثار مستند، مي‌توانند در پايان اين هفته شاهد فيلم‌هاي ديگري از آثار مستند برگزيده جشنواره جام‌جم از شبكه چهار و شبكه مستند سيما باشند.
طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، شبكه چهار پنجشنبه و جمعه دو مستند « بهشت گمشده » و « آلزايمر» را روي آنتن خواهد برد.

شبكه مستند سيما نيز در روزهاي پاياني هفته، دو مستند «پارسا درايا» و «گذر شهر بر آب» را پخش خواهد كرد.

آثار منتخب جشنواره مستند جام‌جم هر شب ساعت 30/20 و در روزهاي پنجشنبه و جمعه، ساعت 30/14 از شبكه چهار سيما و همچنين از شبكه مستند هر شب ساعت 23 روي آنتن مي‌رود.

«جاي پاي كودكي» در راديو فرهنگ

راديو فرهنگ در برنامه‌اي جديد با حضور كودكان و نوجوانان شاعر و قصه‌گو، شنوندگانش را به روياهاي كودكي خواهد برد.

برنامه «جاي پاي كودكي» هر جمعه ساعت 30/15 قصد دارد با دعوت از نويسندگان و شاعران كودك كه با شوق و ذوق بسيار براي كودكان اين سرزمين شعر و داستان مي‌نويسند، مخاطبانش را به دنياي خوش كودكي برگرداند و يادآور لحظات خوش كودكي آنها باشد.

اين برنامه از جمعه دوم دي روي آنتن خواهد رفت. جاي پاي كودكي در هر برنامه از يك شاعر يا نويسنده كودك و نوجوان دعوت به عمل مي‌آورد تا در حضور مخاطبشان كه همان كودكان و نوجوانان هستند، قرار بگيرد و با تشكيل يك ميزگرد دوستانه توسط مجري و كودكان و نوجوانان منتقد شعر و داستان، آثار شاعر و نويسنده دعوت شده به برنامه، نقد و بررسي شود.

«اسب حيوان نجيبي است» در آپارات

برنامه آپارات كاري از گروه جوان و فرهنگ راديو جوان است كه به نقد و بررسي و ارائه اخبار سينما و تئاتر اختصاص دارد.

برنامه آپارات پنجشنبه در بخش سينمايي به نقد و بررسي فيلم اسب حيوان نجيبي است ساخته عبدالرضا كاهاني و در بخش تئاتر، تئاتر اين منم ايسمن را مورد نقد و بررسي قرار مي‌دهد.

كارشناسي بخش سينمايي را مازيار فكري‌ارشاد و بخش تئاتر را بهاره برهاني به عهده دارد.

اين برنامه با هدف ارتقاي سطح كيفي و كمي سينماي ايران و ارزيابي عملكرد نهادهاي فرهنگي به ارائه اخبار و بررسي رويدادهاي سينما و تئاتر مي‌پردازد.

آپارات به سردبيري شهاب نادري‌مقدم، پنجشنبه هر هفته از ساعت 30/14 از راديو جوان روي آنتن مي‌رود.

نمايش فيلم هاي شبکه سحر درتونس

سه فيلم سينمايي «ستاره سهيل»، «شكار روباه» و «ناسپاس» محصول شبكه جهاني سحر، در نخستين هفته فيلم‌هاي ايراني در تونس حضور دارند.

پايتخت تونس مدتي است كه ميزبان اولين هفته فيلم جمهوري اسلامي ايران با نمايش 27 فيلم است كه از اين ميان سه فيلم سينمايي متعلق به شبكه سحر نيز در اين رويداد فرهنگي شركت دارند.

«راه طي شده» عباس رافعي در شبكه راديو نمايش

فيلم سينمايي «راه طي شده» پنجشنبه از راديو فيلم پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي مركز هنر‌هاي نمايشي راديو، راه طي شده را فرهاد توحيدي نوشته و عباس رافعي آن را كارگرداني كرده است.

داستان فيلم درباره يك گروه مستندساز فرانسوي است كه طي مسافرت به ايران مي‌خواهند از «تعزيه» فيلم تهيه كنند؛ گروه تعزيه‌اي با همكاري دانشجويان تشكيل مي‌شود و در اين بين اتفاقات عجيبي مي‌افتد.

فرشاد آذرنيا تهيه‌كنندگي و سردبيري، بهرام سروري‌نژاد گويندگي و تنظيم راديويي و علي حاجي‌نوروزي صدابرداري اين برنامه را برعهده دارند.

«راه طي شده» با هنرمندي پژمان بازغي، سياوش تهمورث، سيدجواد هاشمي و مهدي بجستاني پنجشنبه ساعت 30/16 از راديو نمايش پخش مي‌شود.

پشت صحنه «شهر موش‌ها» در شبكه مستند سيما

علاقه‌مندان به سينماي كودك و همچنين پشت صحنه آثار سينمايي پنجشنبه مي‌توانند پشت صحنه فيلم سينمايي عروسكي «شهر موش‌ها» را از شبكه مستند سيما ببينند.

اين مستند كه در قالب برنامه «يك فيلم، يك تجربه» روي آنتن خواهد رفت، با بررسي نحوه ساخت و توليد و صحبت با عوامل، عروسك‌گردانان و گويندگان اين فيلم سينمايي عروسكي بار ديگر خاطره اين اثر ماندگار سينماي كودك و پشت صحنه آن را به تصوير خواهد كشيد.

«شهر موش‌ها» از آثار جذاب مرضيه برومند است كه در قالب عروسكي و پس از موفقيت مجموعه تلويزيوني مدرسه موش‌ها ساخته شده است.

تهيه‌كنندگي اين مستند برعهده ناهيد دل‌آگاه بوده و مرجان اشرفي‌زاده آن را كارگرداني كرده است.پشت صحنه «شهر موش‌ها» پنجشنبه ساعت 16پخش خواهد شد.

همچنين مستند جذاب «از زمين تا ماه» روز جمعه روي آنتن شبكه مستند سيما خواهد رفت.اين مستند كه ساخته تام هنكس است، روايتگر مراحل سفر يك فضاپيما از زمين به كره ماه است.

علاقه‌مندان مي‌توانند اين مستند جذاب را جمعه ساعت 15/17ببينند.


نوشته شده در   پنجشنبه 24 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode