ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 27 بهمن 1386     |     کد : 296

امام جمعه مهربان:حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن پاسخي مقتدرانه به توطئه‌هاي دشمنان بود

  امام جمعه مهربان گفت: حضور گسترده امت اسلامي در راهپيمائي يوم الله 22 بهمن پاسخي هوشمندانه و مقتدرانه به همه توطئه هاي دشمنان انقلاب بود .

 

قهرمان احمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مهربان افزود: مردم با حضور حماسي خود در راهپيمائي 22 بهمن تنفر و انزجار خود را از دشمنان انقلاب اسلامي اعلام كردند و دشمنان قسم خورده ايران اسلامي بايد از اين حضور گسترده درس عبرت بگيرند.
وي با اشاره به خلق حماسه‌اي جاويدان توسط امت بزرگ اسلامي ايران در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن 86 تصريح كرد: ملت شريف ايران با حضور كم نظير خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن امسال در شهرهاي مختلف و با سر دادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر استكبار حمايت و پاي بندي همه جانبه و قاطع خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اعلام كردند.
خطيب جمعه مهربان تاكيد كرد: ملت ايران بار ديگر به جهانيان ثابت كردند پشت سر رهبر و مقتداي خود براي حفظ كيان اسلامي و نظام انقلاب پيوسته در صحنه هستند.
احمدي در ادامه خطبه دوم با اشاره به ترور ناجوانمردانه حاج عماد مغنيه از رهبران و فرماندهان بزرگ مقاومت اسلامي لبنان آن را نمونه بارز ديگري از تروريسم سازمان يافته رژيم صهيونيستي دانست و اظهار داشت: بي شك سابقه مبارزات مجاهد شهيد عماد مغنيه كه عمري را در مبارزه و مجاهدت با غاصبان رژيم اشغالگر سپري كرده بود برگ زريني در تاريخ مبارزات مردمي عليه صهيونيست‌هاي متجاوز و اشغالگر به شمار مي آيد و ملت هاي آزاده جهان هرگز ياد و خاطره مجاهدت هاي اين شهيد سرافراز را از ياد نخواهند برد.
وي همچنين با اشاره به قيام خونين مردم متدين تبريز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلمين روز شهادت تظاهرات كنندگان شهر خون و قيام قم اظهار داشت: تبريز در چهلم شهداي قم به صورت شهر جنگ زده در آمد و خيابان ها از خون جوانان، بازاريان، دانشجويان و مردان و زنان رنگين شد و بدين ترتيب پس از فاجعه خونين قم جنايت ديگري بر جنايتهاي رژيم افزوده شد .
خطيب جمعه مهربان با اشاره به دستگيري بيش از 600 نفر و زخمي شدن بيش از 120 نفر در اين روز تاريخي افزود: در اين روز تاريخي 13 نفر شهيد و 3 دستگاه تانك ، 2 سينما ، يك هتل، كاخ جوانان حزب رستاخيز و تعداي اتومبيل شخصي و دولتي به آتش كشيده شد و كشتار مردم تبريز شاه را غافلگير كرد، چرا كه او به نظر خود توانسته بود پرده اي ضخيم بر روي فاجعه قم بكشد حتي اقدام دبيركل سازمان ملل را به نفع خود تمام كند و افكار خارجيان را از درك واقعيت فاجعه قم منحرف سازد، در قيام مردم تبريز بكلي دست وپاي خود را گم كرد.


نوشته شده در   شنبه 27 بهمن 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode