ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 آذر 1390     |     کد : 29513

تردد وسائل نقلیه سنگین موجب کشته شدن مردم میانه می‌شود

امام جمعه میانه گفت: مردم این منطقه با تردد وسائط نقلیه سنگین از جاده زنجان ـ میانه ـ تبریز که هر هفته سبب کشته شدن تعدادی از هموطنانمان می‌شود موافق نیستند و در صورت عدم حل این مشکل از سوی مسئولان استانی خودشان دست به کار میِ‌شوند.

 امام جمعه میانه گفت: مردم این منطقه با تردد وسائط نقلیه سنگین از جاده زنجان ـ میانه ـ تبریز که هر هفته سبب کشته شدن تعدادی از هموطنانمان می‌شود موافق نیستند و در صورت عدم حل این مشکل از سوی مسئولان استانی خودشان دست به کار میِ‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی ضمن تسلیت عزاداری اباعبدالله الحسین و 72 تن از یارانش اظهار کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدا نیز ادای دین و تکلیفی است که آنها بر گردن ما دارند.
وی با بیان اینکه تداوم فرهنگ شهید و شهادت مهم‌ترین نیاز ما در راستای استحکام نظام است، افزود: حمله رژیم بعثی به شهرهای ایران و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه از جمله دانش‌آموزان دبیرستان زینبیه و ابتدایی ثارالله را که موجب شهادت و زخمی شدن 130 دانش‌آموز در این مدارس شد را بنا به فرموده مقام معظم رهبری سند مظلومیت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
حامدی در دیدار با امام جمعه تبریز مبنی بر هماهنگی یادواره شهدای زینبیه و ثارالله تصریح کرد: آن‌طور که باید نتوانسته‌ایم از شهادت دانش آموزان این دو مدرسه بهره‌برداری کرده و صدای مظلومیت‌مان را به گوش جهانیان برسانیم اما امیدواریم بتوانیم با برگزاری یادواره شهدای زینبیه و ثارالله در سطح کشور ادای دین کنیم.
امام جمعه میانه در ادامه با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از خون شهدا داریم، تجلیل از مقام شامخ شهدا و برگزاری یادواره شهدا در سطح استان و کشور را موجب ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت خواند و گفت: در سال گذشته یادواره شهدای زینبیه و ثارالله به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده در سطح شهرستان و استان برگزار شد که امیدواریم در سال ‌جاری با برگزاری این یادواره در سطح کشور بتوانیم مظلومیت ملت ایران را در صحنه‌های بین‌المللی فریاد بزنیم.
حامدی همچنین در این دیدار به وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان میانه با استان اشاره کرد و گفت: درست است که مردم با موضوع اتوبان که با فاصله زیادی از میانه احداث شد کنار آمدند اما با موضوع تردد وسائط نقلیه سنگین از جاده زنجان، میانه، تبریز که هر هفته سبب کشته شدن تعدادی از هموطنانمان می‌شود موافقت نکرده و در صورت عدم حل این مشکل از سوی مسئولان استانی خودشان دست به کار شده و مشکل را برطرف خواهند کرد زیرا تبعات این موضوع غیرقابل جبران است.



نوشته شده در   شنبه 19 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode