ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 آذر 1390     |     کد : 29509

زور بهترین خط حمله به ضعیف ترین خط دفاع نرسید

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته ماقبل پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور از پس تیم انتهای جدولی مس سرچشمه برنیامد.

 تیم تراکتورسازی تبریز در هفته ماقبل پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور از پس تیم انتهای جدولی مس سرچشمه برنیامد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز که عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را یدک می‌کشید در هفته شانزدهم میزبان تیم مس سرچشمه بود که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
جالب اینکه تیم مس سرچشمه با 27 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود و در واقع زور بهترین خط حمله به ضعیف‌ترین خط دفاع نرسید.
در این بازی هر چند تراکتورسازی نسبت به حریف خود برتری داشت، اما نتوانستند از برتری خود استفاده کنند و دو امتیاز حساس را در این بازی از دست دادند.
تیم مس سرچشمه که از دقیقه 30 با اخراج علی سامره کاپیتان خود 10 نفر شده بود، مقابل حملات میزبان مقاومت خوبی را از خود نشان دادند.
در نیمه نخست و در دقیقه 18 توپ مهاجمان تراکتورسازی در آستانه ورود به دروازه بود که نادر فتح‌اللهی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.
همین سناریو در دقیقه 28 نیز تکرار شد و این بار علی سامره توپ توزی را از خط بیرون کشد تا برای دومین بار دروازه تیم مس سرچشمه از گل حتمی نجات یابد.
در نیمه نخست دو بار نیز توپ به تیر دروازه تیم مهمان برخورد کرد بار نخست در دقیقه 24 ضربه سر علیزاده که به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و بار دوم شوت سهمگین توزی که به تیر افقی دروازه مس اصابت کرد.
در نیمه دوم بازی اصرار تراکتورسازان به ارسال توپ‌های بلند برای علی علیزاده مثمر ثمر واقع نشده و تیم مهمان با بستن تمام راه‌های نفوذ یک امتیاز شیرین را از تبریز کسب کرد.
با این تساوی جمع امتیازات تیم تراکتور سازی تبریز به 28 رسیده و با توجه به پیروزی تیم نفت تهران مقابل داماش گیلان، شاگردان امیر قلعه‌نویی یک پله سقوط کرده و در جایگاه سوم جدول قرار گرفتند. مس سرچشمه نیز با 12 امتیاز همچنان تیم قعر جدول قرار گرفت.
این بازی به قضاوت علی مظفری‌زاده و کمک‌های رسول فروغی و مجید ویشگاهی در حضور 30 هزار تماشاگر تبریزی در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد.
قاضی این میدان محمد ابراهیمی از تراکتورسازی و علیرضا ابراهیمی از مس سرچشمه را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد. همچنین علی سامره با دریافت دو کارت زرد از میدان مسابقه اخراج شد.

اسامی تیم مس سرچشمه:
محمد خزائی، رضا نورالهی، نادر فتح‌اللهی، علی هانکی، اویس کرد جهان، امیر محمدی، مجتبی ترشیز، نناد برونویچ(از دقیقه 68 محسن مظفری)، مسعود ابراهیمی(از دقیقه 92 آوانته زوراک)، علی مولایی(از دقیقه 88 مسلم پیروز آبادی)، علی سامره
سرمربی: اصغر شرفی

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز:
محسن فروزان، امیر حسین صادقی، سیدمحسن حسینی، مرتضی اسدی، احسان حاج صفی(از دقیقه 90 مسعود ابراهیم زاده)، فرزاد آشوبی، آنتنیو توزی رودریگو، فلاویو لوپز، محمد ابراهیمی(از دقیقه 46 مصطفی اکرامی)، علی علیزاده، سیاوش اکبرپور
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
سرپرست: حسن آذرنیا


نوشته شده در   شنبه 19 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode