ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 آذر 1390     |     کد : 29487

قلعه نویی: به دنبال عملی كردن هدفم در تراكتورسازی هستم

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: رسالتی در این تیم دارم و به دنبال عملی كردن آن هستم.

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: رسالتی در این تیم دارم و به دنبال عملی كردن آن هستم.

' امیر قلعه نویی ' پنجشنبه شب در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با مس سرچشمه به خبرنگاران اظهار كرد: مشكلات مالی در تمام تیم ها وجود دارد و مربی و بازیكن نباید خود را مشغول و سرگرم چنین كارهایی كنند و مجموعه تیم باید به دنبال تحقق اهداف تیم باشند.

وی اضافه كرد: شرایط تراكتورسازی از نظر مالی بهتر از دیگر تیم ها بوده و این تیم به تعهدات مالی خود در مقایسه با دیگر تیم ها بهتر عمل كرده است، اما مدیرعامل و دیگر مسوولان نیز به دنبال رفع مشكل مالی تا نیم فصل هستند.

قلعه نویی گفت: چیزی كه برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد كسب سه امتیاز بازی فرداست تا ضمن تثبیت جایگاه دومی خود در جدول، حاشیه امنیت خوبی برای تیم ایجاد كنیم.

وی با بیان اینكه تراكتورسازی همانند دیگر تیم ها هم دارای نقاط ضعف و هم دارای نقاط قوت می باشد، افزود: در نیم فصل بیشتر برروی برطرف كردن مشكل ساختار دفاعی و تقویت خط حمله كار خواهیم كرد.

وی همچنین با انتقاد از كیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، گفت: كیفیت نامطلوب این زمین نحوه بازی تراكتورسازی را تحت تاثیرقرار داده و به این تیم ضربه می زند كه امیدوارم مسوولین امر فكری در این زمینه بكنند و مانع ضربه خوردن تراكتورسازی از این محل شوند.

قلعه نویی از مس سرچشمه به عنوان تیمی با انگیزه یاد كرد و افزود: حضور مربی با تجربه ای به نام شرفی بر سر این تیم نقطه قوت مس سرچشمه در بازی فرداست اما ما با حفظ آرامش، مالكیت توپ و سرعت بخشیدن به بازی سه امتیاز را خواهیم گرفت.

وی، با اشاره به برنامه های باشگاه در نیم فصل، اظهار كرد: پس از بازی با ملوان و استراحت سه روزه، به مدت چهار روز در تبریز تمرین خواهیم كرد و سپس برای برپایی اردوی آمادگی و انجام دو بازی تداركاتی با دو تیم روسیه ای عازم تركیه خواهیم شد.

وی اضافه كرد: قاسم حدادی فر نیز از فردا به تیم اضافه می شود تا تمریناتش را شروع كند كه امیدوارم حضور این بازیكن برای تراكتورسازی خوب و مفید باشد.

تراكتورسازی تبریزدرهفته شانزدهم لیگ برتر ساعت 15 فردا جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان مس سرچشمه خواهد بود.



نوشته شده در   جمعه 18 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode