ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 آذر 1390     |     کد : 29219

کشف راز 54 فقره سرقت منزل در تبریز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: عوامل پلیس موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای منازل تبریز شدند.

 رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: عوامل پلیس موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای منازل تبریز شدند.
قنبر مداحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برابر سوابق موجود و با توجه به وقوع چند‌ فقره سرقت از منازل در مناطق بالای شهر تبریز با شگرد یکسان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: در این سرقت‌ها سارقان با توپی‌زنی و دیلم‌اندازی بین ساعت 18 تا 23 که سارقان اقدام به سرقت فرش، طلاجات، وجه نقد، تلویزیون و ... می‌کردند و پس از سرقت با استفاده از خودروهایی مانند پژوپرشیا، سمند، پژو 405 از محل متواری می‌شدند.
مداحی تصریح کرد: با انجام بررسی صحنه‌ها و تحقیقات لازم پلیسی معلوم شد سارقان غیر بومی بوده و از طریق اتوبان شهید کسایی محور تبریز تهران وارد شهر شده پس از انجام سرقت بلافاصله با استفاده از این اتوبان از شهر خارج می‌شدند.
وی ادامه داد: طی تبادل اخبار و اطلاعات و استخراج سوابق از استان‌های همجوار ‌یک نفر سارق به هویت "م-الف" که در شهرستان مهاباد دستگیر و روانه زندان شده بود در این رابطه شناسایی شد.
‌مداحی افزود: با اخذ نیابت قضایی فرد مورد نظر از زندان تحویل به این پلیس شد و پس از تجمیع دلایل و قرائن و بررسی شگردهای سرقت که با شگرد سارق دستگیر شده مطابقت کامل داشت، بازجویی علمی و فن از وی انجام گرفت که نهایتاً لب به اعتراف گشوده و به 54 فقره سرقت ‌از منازل با همدستی داماد و خواهر خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: تمام محله‌‌های سرقت شناسایی و بازسازی صحنه انجام، مالباختگان در آگاهی حاضر ‌علیه ایشان اعلام شکایت کردند و ارزش کل اموال سرقت شده 2 میلیارد و 767 میلیون و 550 هزار ریال بوده و تلاش برای دستگیری همدستان و مالخران ادامه دارد.


نوشته شده در   شنبه 12 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode