ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 9 آذر 1390     |     کد : 29102

استقلال روز سختی در تبریز خواهد داشت

مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: این تیم روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد و با حمایتی که از طرف هواداران صورت خواهد گرفت استقلال روز سختی در تبریز خواهد داشت.

 مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: این تیم روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد و با حمایتی که از طرف هواداران صورت خواهد گرفت استقلال روز سختی در تبریز خواهد داشت.
میرمعصوم سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: حضور هوادار در ورزشگاه همیشه موجب افزایش انرژی مثبت در میزبان می‌شود و تیم میهمان را دچار استرس می‌کند به خصوص شهرداری که از بازیکنان بومی بهره می‌برد اگر از طرف هواداران ورزش آذربایجان حمایت شود، انرژی بیشتری برای مقابله با حریف سرسخت تهرانی خود بدست خواهد آورد.
وی افزود: تیم روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد و با حمایتی که از طرف هواداران صورت خواهد گرفت استقلال روز سختی در تبریز خواهد داشت.
سهرابی تاکید کرد: شهرداری تیمی است که در بازی‌های بزرگ نتایج خوبی بدست آورده است مطمئن باشید با غیرتی که از بازیکنان سراغ دارم برای شاد کردن دل هواداران از جان مایه خواهند گذاشت.
وی در خصوص حواشی به‌ وجود آمده در استقلال گفت: درست است که استقلال به تازگی وارد حاشیه شده است اما، ما هیچ وقت این تیم را دستکم نمی‌گیریم، چون بازیکنان و کادر فنی واقف هستند که با تیم صدر جدولی پایتخت بازی خواهند کرد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در خصوص اینکه برد برابر استقلال می‌تواند تا حدود زیادی به تیم دیگر تبریز تراکتورسازی هم کمک کند، گفت: تیم ما بدون توجه به هیچ گونه حاشیه‌ای کار خود را ادامه می‌دهد و در وهله اول به فکر تثبیت خود در جایگاه‌های بالای جدول هستیم ضمن اینکه اگر با موفقیت ما به تراکتور کمک شود خوشحال می‌شویم.
سهرابی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما برای شاد کردن دل مردم تبریز و آذربایجان است و به بچه‌ها هم سفارش کرده‌ام با عشق به پیراهن و شادی دل این مردم پاک سیرت تمام سعی تلاش خود را به کار ببندند.
مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز همچنین گفت: با موفقیت‌های اخیری که بدست آمده و تماس‌هایی که اخیرا هواداران با باشگاه داشته‌اند مطمئنا ورزشگاه یادگار امام(ره) روز شلوغی را تجربه خواهد کرد و مطمئنا با حمایت هواداران به خواسته خود که همانا کسب پیروزی در این بازی هست خواهیم رسید.


نوشته شده در   چهارشنبه 9 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode