ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 1 آذر 1390     |     کد : 28695

تراکتورسازی در آستانه آسیایی شدن

با اختصاص یک سهمیه در AFC کاپ به ایران، تیم تراکتورسازی تبریز در آستانه حضور در مسابقات آسیایی قرار گرفت.

یک سهمیه در AFC کاپ به ایران تعلق گرفت؛
تراکتورسازی در آستانه آسیایی شدن 
با اختصاص یک سهمیه در AFC کاپ به ایران، تیم تراکتورسازی تبریز در آستانه حضور در مسابقات آسیایی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کنفدراسیون فوتبال آسیا یک سهمیه AFC کاپ را به ایران داد تا از سال آینده فوتبال کشورمان یک نماینده در این مسابقات داشته باشد.
مسابقاتی که ارزش آن کم‌تراز لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بوده و بیشتر قهرمانان کشورهای درجه دو آسیا همانند تایلند، کویت، اردن، سوریه، عمان، بحرین و ... در آن حضور دارند.
با توجه به اینکه در مسابقات جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا چهار تیم از ایران حضور داشتند و ایران جزو تیم‌های درجه اول آسیا بود در سال‌های گذشته سهمیه‌ای برای کشورمان در AFC کاپ در نظر نگرفته بودند.
امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییراتی در نحوه سهمیه‌های رقابت‌های آسیایی اعمال کرده که سه سهمیه قطعی و یک سهمیه مشروط برای ایران در مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته شده است.
همچنین یک سهیمه نیز برای ایران در AFC کاپ لحاظ شده است.
با توجه به قهرمانی سپاهان و نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، این سه تیم نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهند بود.
سهیمه مشروط در این رقابت‌ها که باید یک بازی پلی‌آف برگزار کند به تیم سوم لیگ برتر یعنی تیم ذوب‌آهن اصفهان تعلق خواهد گرفت.
با توجه به اینکه تیم چهارم لیگ برتر پرسپولیس قهرمان جام حذفی ایران است، سهمیه AFC کاپ به تیم پنجم لیگ برتر یعنی تراکتورسازی تعلق خواهد گرفت.
البته مهدی تاج اعلام کرده که تیم پنجم یعنی تراکتورسازی یا یکی از دو قهرمان لیگ دسته یک ایران یعنی داماش گیلان یا مس سرچشمه را به عنوان نماینده ایران معرفی خواهیم کرد.
با توجه به شرایط نامساعد دو تیم داماش و مس سرچشمه در لیگ برتر و همچنین ظرفیت تماشاگران تراکتورسازی، شانس تیم محبوب تبریزی برای تعلق گرفتن این سهمیه بیشتر است


نوشته شده در   سه شنبه 1 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode