ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 1 آذر 1390     |     کد : 28687

تلفن اینترنتی وایمکس برای اولین بار در ایران راه اندازی شد

سرویس تلفن اینترنتی که با تکنولوژی تبدیل سیگنالهای آنالوگ صوتی به داده های دیجیتال و انتقال آن از طریق بستر وایمکس عمل می‌کند توسط اپراتور ایرانسل در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی - ایران تله کام 2011 - راه اندازی شد.

سرویس تلفن اینترنتی که با تکنولوژی تبدیل سیگنالهای آنالوگ صوتی به داده های دیجیتال و انتقال آن از طریق بستر وایمکس عمل می‌کند توسط اپراتور ایرانسل در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی - ایران تله کام 2011 - راه اندازی شد.

به گزارش مهر، این سرویس با ویژگی‌هایی چون عدم نیاز به خط تلفن و یا سیم‌کارت و پرداخت هرگونه هزینه فعال سازی، امکان برقراری تماس های تلفنی داخلی و بین المللی مقرون به صرفه را برای کاربران وایمکس ایرانسل فراهم می‌کند.
VoIP، علاوه بر امکان نصب بر روی گوشی تلفن ثابت از طریق تلفن نرم افزاری ایرانسل (آآوآآ) نیز ارتباط تلفنی به همراه انتقال متن و تصویر را امکان پذیر می‌کند.

این سرویس دارای امکانات ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلی، کنفرانس تلفنی (تصویری، صوتی و متنی)، انتقال تماس، خط گروهی و انتظار مکالمه برای کاربران تجاری است.

خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن اینترنتی وایمکس ایرانسل به عنوان جایگزین سیستم سنتی تلفن داخلی شرکت‌ها، جنبه‌های تجاری نوینی از اینترنت بی‌سیم را برای فعالان اقتصادی به همراه خواهد داشت.

بر اساس این سرویس، رفع نیاز مشترکان تجاری به خرید سخت افزار PBX، کاهش چشمگیر هزینه مکالمات، طبقه‌بندی شماره‌گیری داخلی، ارتباطات داخلی بین شعب و نمایندگی‌ها و تماس با شماره داخلی یا شناسه وایمکس جنبه‌های نوینی از قابلیت‌های تجاری و شرکتی وایمکس را به کاربران عرضه می‌کند.

همچنین سرویس تماس تصویری بر بستر VoIP از دیگر سرویس‌های ارائه شده بر بستر وایمکس ایرانسل است که انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت بالا برای برقراری ارتباط رودرو و کاهش هزینه‌های حمل و نقل از جمله مزایای آن محسوب می‌شود.

همچنین این سرویس در مواردی چون برقراری جلسات موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده و قابلیت استفاده دارد.

روز گذشته نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه گشایش ایران تله کام 2011 از طریق سرویس ویدیویی وایمکس ایرانسل و نرم افزار آآوآآی این اپراتور به صورت زنده با کارشناسان مرکز خدمات پشتیبانی ایرانسل مکالمه تصویری کردند.


نوشته شده در   سه شنبه 1 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode