ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 آبان 1390     |     کد : 28613

ورزشگاه یادگار امام تبریز به دهکده ورزشی تبدیل می‌شود

مدیریت مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز گفت: با اتمام پروژه‌های در دست احداث و ساخت مجموعه‌های پیش‌بینی شده این مجموعه به دهکده ورزشی تبدیل خواهد شد.

 مدیریت مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز گفت: با اتمام پروژه‌های در دست احداث و ساخت مجموعه‌های پیش‌بینی شده این مجموعه به دهکده ورزشی تبدیل خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، عطا شرفشاهی اظهار داشت: در برخی محافل و روزنامه‌ها مسائلی در خصوص واگذاری مدیریت مجموعه به باشگاه‌ها در کنار واگذاری بلیط فروشی به باشگاه‌ها مطرح می‌شود که این امر مخالف با مصوبات بوده و فقط بخش بلیط فروشی از هیئت فوتبال به باشگاه‌ها انتقال می‌یابد.
وی در ادامه افزود: بر اساس رای نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر عالی فدراسیون فوتبال بحث بلیط فروشی ارتباطی با مدیریت مجموعه ندارد.

افتتاح پارکینگ 1000 خودرو ورزشگاه یادگار امام
مدیریت مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز افزود: جاده منتهی به پارکینگ با نام جاده جهاد جاده بزرگ و عریض با مساحتی برابر 13 هزار مترمربع با ظرفیت یک هزار خودرو توسط اداره راه و ترابری جنب اداره جهاد کشاورزی اتمام یافته و در یکی از بازی‌های تراکتورسازی افتتاح می‌شود.
شرفشاهی در خصوص پارکینگ‌ها استادیوم گفت: در ضلع شرقی مجموعه در نقشه استادیوم در اصل پارکینگ نبوده و به علت رفاه حال مردم و طرفداران پرشور تبریز ساخته شده و پارکینگ بزرگ با اتمام پارکینگ‌های غربی به مساحت 21 هزار مترمربع با ظرفیت یک هزار و 300 دستگاه خودور و شرقی با مساحت 31 هزار مترمربع با ظرفیت یک هزار و 600 دستگاه خودرو در اختیار تماشاگران خواهد گرفت.
وی افزود: با اتمام پروژه‌های در دست احداث و ساخت مجموعه‌های پیش‌بینی شده این مجموعه به دهکده ورزشی تبدیل خواهد شد.
شرفشاهی در ادامه گفت: بر اساس رای نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر عالی فدراسیون فوتبال بحث بلیط فروشی ارتباطی با مدیریت مجموعه ندارد.


نوشته شده در   دوشنبه 30 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode