ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 آبان 1390     |     کد : 28557

کلاهبردار گواهینامه ‌رانندگی و پایان خدمت به دام افتاد

فرمانده انتظامی شبستر گفت: عوامل پلیس شهرستان یک کلاهبردار را که با وعده تهیه گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت از مردم روستا پول می‌گرفت، دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شبستر گفت: عوامل پلیس شهرستان یک کلاهبردار را که با وعده تهیه گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت از مردم روستا پول می‌گرفت، دستگیر کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، محمد صفایی اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله از منابع خبری مبنی براینکه شخصی به هویت "ع-ز" 37 ساله ساکن یکی از روستاهای شهرستان بستان‌آباد با حضور در حوزه استحفاظی این شهرستان و شناسایی افراد ساده لوح اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کرد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: فرد مذکور با منتسب کردن خود به عنوان مامور دولتی، برای صدور گواهینامه رانندگی و گواهی کسر خدمت برای فرزندان ذکور شان مبالغی وجه نقد دریافت می‌کرد.
صفایی ادامه داد: با فعال سازی منابع خبری و انجام کار تحقیقاتی و با استفاده از شیوه پلیسی یکی از افرادی که در دام فرد مظنون افتاده بود شناسایی شد که عیناً به پرداخت وجه نقد به مبلغ دو میلیون و 800 هزار ریال برای صدور گواهینامه توسط فرد یادشده اقرار کرد.
وی افزود: در ادامه تحقیقات افراد دیگری شش نفر دیگر از اهالی و ساکنان تسوج و روستاهای اطراف شناسایی شد که در تحقیقات نامبردگان نسبت به پرداخت جمعاً 22 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد برای صدور گواهینامه اقرار کردند.
وی تصریح کرد: با محرز شدن قضیه متهم به این حوزه دعوت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و در تحقیقات عیناَ به بزه‌های انتسابی اقرار کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر اظهار داشت: در بررسی‌ها مشخص شد فرد مورد نظر دارای سه فقره سابقه کیفری من جمله کلاهبرداری است که پرونده تکمیل شده و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شده است.


نوشته شده در   يکشنبه 29 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode