ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 26 آبان 1390     |     کد : 28431

تعطيلات آخـر هفـتـه بـا تـلـويـزيـون

«تمساح»،«چقدر دره من سبز بود»،«من زمین رادوست دارم»،«مردی به نام ایپ»،«آبي بيكران» و 17 فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی ديگر پنجشنبه و جمعه 26 و 27 آبان ماه ازشبکه های یک،دو ،سه،چهار،تهران و شما پخش می‌شـود.

جام جم آنلاين: «تمساح»،«چقدر دره من سبز بود»،«من زمین رادوست دارم»،«مردی به نام ایپ»،«آبي بيكران» و 17 فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی ديگر پنجشنبه و جمعه 26 و 27 آبان ماه ازشبکه های یک،دو ،سه،چهار،تهران و شما پخش می‌شـود.
شـبـکـه یــک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «تمساح » به کارگردانی نانی مورتی محصول سال 2006 کشورایتالیا ، پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم بابازی سیلویو اورلند و وماگریتا بای آمده : بروتوبونومو یک تهیه کننده سرشناس دردهه هفتاداست .شبکه تلویزیونی رای درصدداست تابا اوقراردادی درزمینه تولید فیلمی باموضوع بازگشت کریستف کلمب منعقد سازد. باانصراف کارگردان پروژه وتلاش تهیه کننده برای تغییراتی درفیلمنامه شاهد دنیای تلفیقی به شیوه فیلم درفیلم هستیم که محورآن فعالیت سیلویو برلوسکونی نخست وزیرایتالیا است.

فیلم سینمایی « چقدر دره من سبز بود » محصول سال 1941 کشورانگلستان، پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 24 درقالب برنامه « سینما کلاسیک » ازشبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم سینمایی « چقدردره من سبزبود » درمورد زندگی معدنچیان و روابط فی مابین خانوادگی مردم دهکده و خانواده سرپرست معدن آقای مورگان می باشد .
والترپیرگون، مورن اوهارا و آنالی دانلد گریپ درفیلم سینمایی « چقدردره من سبز بود » به کارگردانی جان فورد بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « من زمین رادوست دارم » به کارگردانی ابوالحسن داودی جمعه 27 آبان ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : خسروکه کارش رانندگی تاکسی است .یک شب باموجودی فضایی که خود را خپیت می نامد،روبرومی شود. رفتارغیرعادی وپیش بینی نشده خپیت مشکلاتی رابرای خسرو پدید می آورد.

فیلم سینمایی « من زمین رادوست دارم » با هنرمندی علیرضا خمسه ،بهزادخداویسی وفریبرز عرب نیا ساخته شده است .

فیلم سینمایی « مردی به نام ایپ » جمعه 27 آبان ماه ساعت 24 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی دنی ین، سایمون یام ،سی وونگ فان و کاتونگ لام درمورد سرگذشت " ایپ من" اولین استاد هنرهای رزمی است که روش و ینگ چان را آموزش داد . وی که درشهر فوشان زندگی سخت ولی شادی با همسر و فرزندانش دارد ،عاشق گونگ فو است .
ژنرالی به نام سانپو سعی دارد تا با برگزاری مسابقات رزمی بین ژاپنی ها و چینی ها ، برتری هنرهای رزمی را بسنجد.
فیلم سینمایی « مردی به نام ایپ» به کارگردانی ویلسون یپ محصول سال 2008 چین است.

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « فرشته کوچک» پنجشنبه 26 آبان ساعت 14:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود .

داستان فیلم درمورد " تام " پسربچه ای است که به یک ماشین زمان دست پیدا می کند و به پنجاه سال قبل، به دوران جنگ جهانی دوم می رود. او وارد دهکده ای می شود و با دختربچه ای به نام «می» آشنا می شود. خانواده می در اثربمباران هوایی دشمن، کشته شده اند و او از نظر روحی در حالت بدی قرار دارد.
جولی کاکس و میتو بیرد درفیلم سینمایی « فرشته کوچک» محصول سال 2002 کشور انگلستان به کارگردانی هارلی کاکلیس بازی کرده اند .

انیمیشن « دوستان قطبی » به کارگردانی آرون لیم جمعه 27 آبان ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان این انیمیشن آمده :"سم" پسربچه ای است که از تاریکی وسایه ها می ترسد، یک روز صبح او از خواب بیدار می شود و به خیابان می رود، سگی به دنبال او می رود و ننو عروسک او را می گیرد، سم که بسیارترسیده بود نتوانست عروسک خود را پس بگیرد و به خانه رفت و خوابید.در خواب و بیداری، سم یک فنجان غول پیکر را می بیند که از داخل گردنبندی بیرون آمد ه که پرنده ی کوچک برای او آورده بود، "سم" بسیار می ترسد و به داخل فنجان می رود و سگ خلبان داخل فنجان آن را به پرواز در می آورد .

فیلم تلویزیونی « با هم در خانه » به کارگردانی بهمن زرین پور جمعه 27 آبان ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .

داستان این فیلم تلویزیونی با بازی عليرضا خمسه و امیر نوری ازاین قراراست که: آقا رجب و آقا بهادر که باجناق هستند ، با فرزند و نوه هایشان دریک خانه زندگی می کنند. اختلاف قدیمی بین این دو باعث شده است که نوه هایشان (مجید و مینو) که یک سال است عقد کرده اند نتوانند ازدواج کنند. روزسیزدهم فروردین است و خانواده های آنها می خواهند به پیک نیک بروند.

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « نهنگ خشمگین » به کارگردانی مایکل اندرسون پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 10:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود .

ریچارد هریس و شارلوت رامپلینگ درفیلم سینمایی « نهنگ خشمگین » محصول سال 1977 کشورآمریکا به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم سینمایی « بازرس مورس(زبانه وولورکت) » پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 15:50 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود .

دراین فیلم خواهید دید : زن مسنی که همراه باگروه توریستی است به طورمرموزی درهتل اقامتش کشته می شود.پلیس درتحقیقات خودمتوجه می شود جواهرباارزشی ازاودزدیده شده وازطرف دیگرشوهرپیرزن نیزمفقود شده است.

فیلم سینمایی «آخرین پدرخوانده 1 » به کارگردانی مارکو ریسی پنجشنبه 26آبان ماه ساعت 19:15 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : پلیس ایتالیا درحال تحقیق برای بدست آوردن اطلاعاتی جهت دستگیری آخرین پدرخوانده باند مافیا است .اومشهوربه عموجان است و درسن هفتادسالگی مبتلا به سرطان شده است.
گایتانو آماتو وبنیگنو در فیلم سینمایی « آخرین پدرخوانده 1» محصول سال 2008 کشورایتالیاهنرمندی کرده اند .

فیلم سینمایی « آبی بیکران» به کارگردانی لوک بسون و با بازی ژان مارك بار و ژان رنو پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 23:30 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم آمده : انزو و جیکو دو دوستی که رابطه آنها از دوران کودکی آغاز شده بود و برای مدت طولانی یکدیگر را می شناختند ، نقطه اشتراک آنها دایو زدن در دریای مدیترانه بود . پدر جیکو که یک دایور ماهربود به طور اتفاقی در دریای مدیترانه از بین می رود و بعد از این اتفاق رابطه این دو دوست قطع می شود.
فیلم سینمایی « آبی بیکران» محصول سال 1988در کشورهای فرانسه، آمریکا و ایتالیا ساخته شده است .

فیلم سینمایی « قبرمشترک » به کارگردانی رضا درگزی جمعه 27 آبان ماه ساعت 10:15 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود .
حمید لولايی و مریم امیر جلالی در فیلم سینمایی « قبرمشترک » بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « پروژه A » به کارگردانی جکی چان ، جمعه 27 آبان ماه ساعت 14:15 از شبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی جکی چان و سامو هونگ کام بومی بینیم : قهرمان داستان جکی چان، عضو دسته نیروهای دریایی می باشد که همیشه در مقابله با دزدان دریایی ناموفق است. پلیس دریایی منحل می شود. جکی چان در جریان ماجرای همکاری عده ای پلیس و تبهکار درهمکاری با دزدان دریایی قرار می گیرد .
فیلم سینمایی « پروژه A » محصول سال 1983 درکشورهنگ کنگ ساخته شده است .

فیلم سینمایی «آخرین پدرخوانده 2 » به کارگردانی مارکو ریسی ، جمعه 27 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم آمده : پدرخوانده باندمافیا مشهوربه «عمو» بازیرکی خاصی ازدست تعقیب کنندگان خود دربیمارستان فرارمی کند وبه ایتالیا برمی گردد.اوتصمیم می گیردتابادریافت وامی کلان وسرمایه گذاری روی ساخت مراکزتجاری وتفریحی بزرگ ،حیاتی دوباره به تشکیلات خودبدهد.
گایتانو آماتو و بنیگنو در فیلم سینمایی « آخرین پدرخوانده 2» محصول سال 2008 کشورایتالیا به ایفای نقش پرداختند.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « مرزهای گذشته» پنجشنبه 26آبان ماه ساعت 15:30 ازشبکه چهارسیما باز پخش می شود.
فیلم سینمایی « مرزهای گذشته» به کارگردانی یورگو پاپا واسیکیو محصول سال 2009 در کشور فرانسه ساخته شده است .

فیلم سینمایی « مایکل کلایتون » جمعه 27 آبان ماه ساعت 12 ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم آمده : یک وکیل دعاوی بنام مایکل کلایتون متخصص درحل پرونده های مشکل داراست وسعی می کند بااستفاده ازراههای زیرکانه اما قانونی موکلان با نفوذ خودرا ازمشکلات ودرگیریهای قضایی نجات دهد.
فیلم سینمایی « مایکل کلایتون » محصول سال2007 کشورآمریکا به کارگردانی تونی گیلروی و بازی جرج کلونی و سیدنی پولاک ساخته شده است.

فیلم سینمایی « جدال تبهکاران » جمعه 27 آبان ماه ساعت 20:30 درقالب برنامه« سینما4» از شبکه چهارسیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی جرارد باتلر، تام ویلکنسون، تاندی نیوتن و مارک استرانگ خواهید دید : مدیریک آژانس املاک درلندن که ازطریق کلاهبرداری و زورگیری املاک خوب این شهر را صاحب می شود، با یک سرمایه دارهلندی برای ساخت یک ورزشگاه وارد معامله می شود و پول کلانی را از او دریافت می کند. این سرمایه دارتابلوی نقاشی دارد که به آن علاقمند است وهمه جا آن را همراه خود دارد. باآشنایی این دو مبلغ توافق شده وهمچنین تابلوی نقاشی به سرقت می رود.
فیلم سینمایی « جدال تبهکاران» به کارگردانی گای ریچی و تهیه کنندگی برادران وارنر محصول سال 2008 درکشورانگلستان ساخته شده است .

شـبـکـه تـهــران

انیمیشن « شگفت ترین ماجراجویی پو» به کارگردانی کارل جروس ، پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 13:30 درقالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : " پو " و " کریستوفر رابین " دوستان صمیمی اند. کریستوفر رابین مجبور است به مدرسه برود و به همین دلیل می خواهد از دوستانش به خصوص" پو" جدا شود. " پو" فکر می کند او در این سفر ممکن است به درد سر بیافتد . لذا در صدد کمک کردن به او می افتد.
دیوید وارنر، جان فیدلر و پل وینسل درانیمیشن «شگفت ترین ماجراجویی یو» محصول سال 1997 کشور آمریکا بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « باتری ندارد» 30 دقیقه بامداد روزجمعه 27 آبان ماه ازشبکه تهران باز پخش خواهد شد.
هیوم کرونین، جسیکا تندی، فرانک مک رای و الیزابت پنا درفیلم سینمایی « باتری ندارد» به کارگردانی متیو رابینز محصول سال 1987 کشورآمریکا به ایفای نقش پرداختند .

روزجمعه 27 آبان ماه ساعت 13:30 فیلم تلویزیونی « کات کلانتری» ازشبکه تهران پخش خواهد شد .

داستان فیلم تلویزیونی « کات کلانتری» ازاین قراراست که : جواد و اسد دو جوان هستند که برای امرار معاش اقدام به تصویربرداری از مجالس عروسی می کنند. از طرفی آنها سعی می کنند مشکلات دوستانشان را نیز به نحوی حل کنند. در این میان به علت نداشتن مجوز تصویربرداری دائم دچار مشکل شده و همسایه ها نیز از آنها شاکی هستند . این موضوع باعث حضور دائم آنها درکلانتری می شود. در این میان جواد به طور اتفاقی از صحنه ی سرقتی تصویربرداری می کند .
یوسف تیموری ،عباس جمشیدی فر، نفیسه روش،امیرنوری، هما خاکپاش وشراره رخام در فیلم تلویزیونی « کات کلانتری» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی رامشه بازی کرده اند .

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « رنگ های زندگی » پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 23:45 از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم درمورد خانم معلمی به نام نگار است که به یکی از روستاهای دورافتاده جهت تدریس منتقل می شود. همسر او ناصر جهت برپایی نمایشگاه فرش ازنگارمی خواهد که با دوستش سولمازکه درحال بافت قالی برای خود می باشد ، جهت شرکت قالی آن درنمایشگاه صحبت کند . بنابراین نگار از دوستش سولمازمی خواهد که قالی را برای شرکت درنمایشگاه تحویل ناصر دهد .
شمسی فضل اللهی و ژیلا آل رشاد درفیلم تلویزیونی « رنگ های زندگی » به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین پورستار به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تلویزیونی « رد پای اسب» به کارگردانی داریوش ربیعی و تهیه کنندگی هوشنگ عزیزی جمعه 27 آبان ماه ساعت 13:30 روی آنتن شبکه شما می رود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی داوود رشیدی ، سارا سلطانی و اکبردانیالی می بینیم : حاج محمد که دارای مزرعه پرورش اسب می باشد ، چند وقتی است به دنبال توسعه مزرعه به همراهی دخترش لیلا مکاتباتی در این زمینه با جهاد کشاورزی داشته اند ، اما تاکنون جوابی دریافت نکرده اند ، پسرحاج محمد (شکور) که چند سالی است به دلیل اختلاف به خصوص در زمینه پرورش اسب و مزرعه داری به کارساخت و ساز روی آورده است ،حاضر به همکاری با پدرش نمی باشد.


نوشته شده در   پنجشنبه 26 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode