ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 26 آبان 1390     |     کد : 28425

احمدي‌نژاد: وزنه‌برداري ايران مي‌تواند قهرمان جهان شود

رئيس‌جمهور صبح ديروز (چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيأت دولت با تقدير از اعضاي تيم ملي وزنه‌برداري، گفت: امروز به جرأت مي‌توان گفت با كسب مقام سوم قهرماني جهان، مسير كسب رتبه‌هاي بهتر در المپيك باز شده است و بايد با قوت در اين راستا گام برداشت.

رئيس‌جمهور صبح ديروز (چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيأت دولت با تقدير از اعضاي تيم ملي وزنه‌برداري، گفت: امروز به جرأت مي‌توان گفت با كسب مقام سوم قهرماني جهان، مسير كسب رتبه‌هاي بهتر در المپيك باز شده است و بايد با قوت در اين راستا گام برداشت.

محمود احمدي‌نژاد با تبريك افتخارآفريني غرورانگيز ورزشكاران وزنه‌بردار كشورمان در مسابقات جهاني اظهار اميدواري كرد؛ به‌كرات پرچم پرافتخار ايران عزيز در جهان برافراشته شده و موجبات شادي مردم فراهم شود.
وي با بيان اين‌كه امروز در رأس فدراسيون وزنه‌برداري افراد شايسته‌اي همچون رضازاده قهرمان ماندگار جهان و باقري به عنوان مربي حرفه‌اي، حضور دارند، گفت: شرايط مساعد كنوني فدراسيون وزنه‌برداري، اميدها را براي كسب مقام اول جهان و رتبه‌هاي بالاتر و بهتر المپيك افزايش داده است.

رئيس‌جمهور تصريح كرد: در اين دوره از مسابقات جوانان باغيرت، مصمم و مؤمن كشورمان با ذكر ياعلي(ع) و ياد خدا و آل پيامبر(ص) توانستند با ايمان و پاكي، افتخارات بزرگي را براي كشورشان كسب كنند كه همين امر اميدها را براي آينده درخشان‌تر چندين برابر كرده است.

رئيس‌جمهور با اشاره به اين‌كه بايد با انگيزه و اراده بالا روند فعلي ادامه يابد، گفت: مطمئن باشيد كه پيروزي‌هاي بزرگ در آينده‌اي نزديك در انتظار شماست و دولت به‌طور كامل از رشته وزنه‌برداري پشتيباني خواهد كرد.

احمدي‌نژاد در ادامه با اشاره به كسب عنوان قهرماني بهداد سليمي در اين دوره از مسابقات خاطرنشان كرد: در اين دوره از مسابقات صحنه‌هاي بسيار زيبايي از سوي ورزشكاران ايراني خلق شد كه اين صحنه‌ها بسيار ارزشمند بوده و ماندگار خواهد بود.

رئيس‌جمهور همچنين ضمن اهداي لوح تقدير به مدال‌آوران، مربيان و رئيس فدراسيون وزنه‌برداري با اهداي حواله خريد پژو پارس به مدال‌آوران وزنه‌برداري از تلاش آنها براي افتخارآفريني در عرصه رقابت‌هاي جهاني تقدير كرد.حسين رضازاده، رئيس فدراسيون وزنه‌برداري نيز در حاشيه جلسه هيات دولت و پس از گرفتن لوح تقدير، از زحمات رئيس‌جمهور و حمايت‌هاي صميمي وي تشكر كرد و گفت: اين باعث دلگرمي و افتخار ماست كه يك روز پس از بازگشت به ايران مورد تقدير رئيس‌جمهور قرار گرفتيم و در جلسه هيات دولت حضور يافتيم.

در اين مراسم حسين رضازاده رئيس فدراسيون وزنه‌برداري، كوروش باقري سرمربي تيم و بهداد سليمي، سجاد انوشيرواني، سعيد محمدپور و كيانوش رستمي مدال‌آوران تيم اعزامي ايران به مسابقات جهاني فرانسه حضور داشتند.


نوشته شده در   پنجشنبه 26 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode