ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 آبان 1390     |     کد : 28334

قوی ترین مردجهان شکستن رکورد دو ضرب و مجموع را در المپیک وعده داد

قوی‌ترین مرد جهان گفت: امیدوارم بتوانم رکوردهای دو ضرب و مجموع را در المپیک جابجا کنم.

 قوی‌ترین مرد جهان گفت: امیدوارم بتوانم رکوردهای دو ضرب و مجموع را در المپیک جابجا کنم.
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، ‌بهداد سلیمی که در رقابت‌های وزنه‌برداری جهان عنوان بهترین وزنه‌بردار رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و رکورد جهان را هم شکست در مورد اینکه این موفقیت‌ها در آستانه عید غدیر به دست آمد، گفت: هر کسی اعتقادی دارد و من هم به مولا علی اعتقاد دارم و همیشه از او مددخواسته و خواهم خواست.

وی در مورد اینکه تا چه اندازه برای کسب عنوان قهرمانی جهان زحمت کشیده است، گفت: خیلی زحمت کشیدم و حدود ۹ ماه یکسره در اردو بودم اما طی ۵ سال گذشته زحمات زیادی را برای به دست آوردن این عنوان متحمل شده‌ام و خدا را شکر توانستم به چیزی که لیاقتش را داشتم برسم.

سلیمی در مورد اینکه مدال طلایش را با چه چیزی عوض خواهد کرد، گفت: با هیچ چیز چون خیلی برایش زحمت کشیدم هرچقدر هم بگویم نمی‌توانم زجری را که برای کسب قهرمانی جهان کشیدم را به زبان بیاورم.

قوی‌ترین مرد جهان در مورد اینکه آیا قول کسب مدال طلا در المپیک را می‌دهد، یادآور شد: قول می‌دهم تمام تلاشم را برای کسب این عنوان بکنم و امیدوارم لایق آن باشم و با خواست خدا بتوانم مدال طلای المپیک را هم کسب کنم.

وی در مورد اینکه چه عاملی باعث شد امسال تیم ملی روی سکوی سومی جهان برود، گفت: با جوان‌گرایی که انجام شد نفرات تیم عوض شدند و در مجموع جوانان مزد اعتماد کورش باقری را دادند.

سلیمی در خصوص اینکه قوی‌ترین مرد جهان چه احساسی دارد، اظهار داشت: احساس خوبی دارم و خیلی خوشحالم. اما باید از این پس خیلی موارد را رعایت کنم. البته هم من و هم سایر قهرمانان برای رسیدن به این موفقیت‌ها از خیلی چیزهای روزمره خود می‌گذریم و در طول روز فقط تمرینات سخت را انجام می‌دهیم.

سلیمی رکوردار سنگین‌وزن جهان در خصوص رکوردشکنی‌اش به خبرنگار فارس گفت: خدا را شکر وزنه روی دستانم ایستاد. خیلی خوشحالم و مهم این بود که یک ایرانی توانست رکورد را بشکند.

وی پاسخ به این سؤال که از بابت شکست رکورد رضازاده هراسی نداشت، گفت:‌ به هیچ‌وجه چنین چیزی نبوده و نیست. آن زمان که رکورد را نزده بودم یک سری حرفها مطرح بود و امروز یک سری صبحت‌ها دیگر. حسین رضازاده پس از رکوردشکنی به عنوان اولین نفر با خوشحالی تمام آن را به من تبریک گفت.

سلیمی در پایان در مورد اینکه آیا زورش به وزنه ۲۶۰ کیلوگرم نرسید گفت: ‌نیازی نبود در دو ضرب این وزنه را بزنم. مدال طلایم قطعی بود و رکورد جهان را هم زده بودم و دیگر نیاز به وزنه ۱۶۰ کیلویی نبود با این حال رکورد دو ضرب و مجموع بماند برای المپیک.


نوشته شده در   سه شنبه 24 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode