ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 آبان 1390     |     کد : 27928

صدور کارت‌های ویژه برای سالمندان بالای 60 سال

به زودی کارت‌های ویژه برای سالمندان بالای 60 سال توسط شهرداری تبریز صادر می‌شود.

 شهردار تبریز گفت: به زودی کارت‌های ویژه برای سالمندان بالای 60 سال توسط شهرداری تبریز صادر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار داشت: سالمندان بالای 60 سال با ارائه این کارت می‌توانند از خدمات شهری از قبیل استفاده رایگان از اتوبوس‌ها درون شهری، تله‌کابین، مراکز تفریحی ورزشی شهرداری برخوردار شوند.
وی با بیان اینکه سالمندان مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند، تاکید کرد: ما باید از این سرمایه‌های اجتماعی برای حفظ هویت دینی، ملی و انتقال فرهنگ گذشته به نسل‌های جدید استفاده کنیم.
شهردار تبریز همچنین توجه به حل مسائل و مشکلات همه اقشار جامعه مخصوصا سالمندان را از اولویت‌های اساسی شهرداری تبریز در سال‌های اخیر اعلام و خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در بین تمام قشرهای جامعه، به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان در رأس برنامه‌های شهرداری قرار دارد که در این میان تامین و توسعه امکانات و زیرساخت‌های رفاهی سالمندان از اهمیت و اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

* توجه به نیازهای شهری معلولان در راس خدمات‌رسانی شهرداری
شهردار تبریز گفت: توجه به نیازهای معلولان جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری تبریز است.
نوین در نشست خود با معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تبریز و مدیران اجتماعی مناطق ده‌گانه شهرداری افزود: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در بین تمام قشرهای جامعه، به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان در رأس برنامه‌های شهرداری قرار دارد که در این میان تامین و توسعه امکانات و زیرساخت‌های رفاهی جامعه معلولان از اهمیت و اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
وی در عین حال با اشاره به اهم اقدامات سال‌های اخیر شهرداری در راستای تامین زیرساخت‌های خدماتی به قشرهای معلول جامعه افزود: شهرداری تبریز طی سال گذشته با تدوین و اجرای طرح‌های ویژه مناسب‌سازی محیط و معابر شهری برای تسهیل تردد و عبور و مرور معلولان گام‌های اساسی در این راستا برداشته و توانسته است به عنوان یکی از شهرداری‌های موفق کشور در این حوزه عمل کند.
شهردار تبریز همچنین از توسعه طرح‌ها و برنامه‌های مناسب‌سازی محیط برای معلولان و نابینایان در میادین، تقاطع‌ها، معابر، پارک‌ها و پیاده‌روهای سطح شهر خبر داد.
ایجاد مسیرهای ویژه تردد برای نابینایان در پیاده‌روها و معابر سطح شهر از جمله اقدامات شاخص شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر به شمار می‌رود.


نوشته شده در   دوشنبه 16 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode