ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 آبان 1390     |     کد : 27756

ورود کالاهای خارجی سمی مهلک برای اقتصاد کشور

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کالاهای چینی بی‌کیفیت و ارزان قیمت بازار داخلی را اشباع کرده‌اند، گفت: ورود کالاهای خارجی سمی مهلک برای اقتصاد کشور است.

انتقاد از واردات کالاهای بی‌کیفیت چینی/ ورود کالاهای خارجی سمی مهلک برای اقتصاد کشور 
امام جمعه تبریز با بیان اینکه کالاهای چینی بی‌کیفیت و ارزان قیمت بازار داخلی را اشباع کرده‌اند، گفت: ورود کالاهای خارجی سمی مهلک برای اقتصاد کشور است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری پیش از ظهر امروز در هفدهمین همایش صادرات غیرنفتی کشور بر ضرورت تحقق جهاد اقتصادی و تلاش اقتصادی تاکید کرد.
وی با اشاره به دیدگاه اسلام در زمینه کار و تولید اظهار داشت: در اسلام کار و تلاش جایگاه خاصی داشته و فعالیت اقتصادی مشروع از جمله عبادات برجسته شمرده می‌شود.
خطیب جمعه تبریز با اشاره به نامگذاری هفدهمین همایش صادرات غیرنفتی کشور به نام جهاد اقتصادی افزود: تولید بیشتر و صادرات غیرنفتی موتور محرک اقتصاد کشور و از ضروریات جهاد اقتصادی است.
مجتهد شبستری گفت: در مراحل مختلف نظام جمهوری اسلامی این روند جهادگونه بوده که موجب کارها و موفقیت‌های بزرگ شده و همین روند باید ادامه داشته باشد.
وی توسعه صادرات غیر نفتی را در برنامه چهارم به نسبت برنامه سوم قابل تقدیر دانست و گفت: باید با خروج از تک محصولی و وابسته نبودن به نفت در برابر تهدیدهای دشمن بایستیم.

حرکت در مسیر توسعه صادرات غیرنفتی عزت کشور را به همراه دارد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حرکت در این مسیر و توسعه صادرات غیرنفتی که استقلال و عزت کشور را سبب می‌شود یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود و دولت نیز باید از راه‌های مختلف صادرات غیرنفتی را تقویت و حمایت کند.
مجتهد شبستری بر ممنوعیت ورود کالاهای مشابه کالاهای داخلی تاکید کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بر این امر تاکید داشته‌اند و با وجود دستور رئیس جمهور برای جلوگیری از واردات کالاهای مشابه داخل باید منتظر نتایج علمی بود.

ورود کالاهای خارجی سمی مهلک برای اقتصاد کشور است
وی خاطرنشان کرد: ورود کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود سم مهلکی برای اقتصاد کشور است.
امام جمعه تبریز یادآور شد: در حالی که کالاهای خارجی از جمله کالاهای چینی بی‌کیفیت و ارزان قیمت بازار داخلی را اشباع کرده‌اند اجناس داخلی بدون بازار مناسب هستند.
مجتهد شبستری تاکید کرد: حمایت از صادرات در کنار جلوگیری از قاچاق کالا موجب تسریع در رونق اقتصادی خواهد بود.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode