ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 آبان 1390     |     کد : 27755

ارومیه بر تبریز غلبه کرد‌

جدال حساس دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ایران به سود ‌نماینده آذربایجان‌غربی به اتمام رسید.

 جدال حساس دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ایران به سود ‌نماینده آذربایجان‌غربی به اتمام رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب دو تیم والیبال شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه در هفته پنجم در سالن شهید صمد اقدمی تبریز و در حضور 3 هزار تماشاگر‌ به‌ مصاف هم رفتند.
در ست‌ اول دو تیم رقابت نزدیک و فشرده‌ای با هم داشتند اما تیم شهرداری ارومیه در امتیازات پایانی بهتر ظاهر شده و با نتیجه امتیاز 25 بر 23 به سود خود به اتمام رساند.
تیم شهرداری ارومیه در ست ‌دوم نیز ‌تیم برتر میدان بود و با‌ اختلاف امتیازات‌ زیاد و با نتیجه 25 بر 14 بر تیم شهرداری تبریز ‌پیروز شد.
در ست ‌سوم نیز همانند ست‌ اول دو تیم رقابت نزدیکی با هم داشتند، اما تیم ارومیه باز هم به لطف تجربه بیشتر نسبت به تیم تبریزی موفق شد این ست‌ را با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی رسیده و بازی را ‌به نتیجه سه بر صفر به سود خود اتمام رساند.
شهرداری تبریز در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور با نتیجه نزدیک سه بر دو مغلوب کاله آمل شده بود، اما در هفته دوم و سوم تیم‌های میزان ‌خراسان رضوی و مناطق نفت خیز ‌خوزستان را شکست داده و تا رده چهارم جدول صعود کرد.
اما شکست ناباورانه این تیم در هفته چهارم مقابل پیشگامان یزد و متعاقب آن شکست خانگی در مصاف شهرداری ارومیه موقعیت تیم تبریزی را جدول رده‌بندی متزلزل کرد.
تیم شهرداری تبریز ‌یک ماه پیش و در یک بازی دوستانه موفق شده بود تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
داود خان احمدی، فرانچسکو بانتی، فرزین رضوی، محمد ‌عمده غیاثی، دانیلودسی دریو، بهرام فرید و صمد اکبری بازیکنان اصلی تیم شهرداری به مربیگری قاسم تاجری و عادل بناکار بودند. هدایت تیم شهرداری ارومیه هم ‌بر عهده‌ ابراهیم وطن پرست بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران بود.
انتهای پیام/ش30


نوشته شده در   پنجشنبه 12 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode