ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 آبان 1390     |     کد : 27609

شهرداری تبریز به حداقل بسنده کرد

از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز تیم شهرداری تبریز میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز تیم شهرداری تبریز میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
به گزارش خبرنگار فارس از تبریز، شهرداری ‌بعد از دو شکست متوالی در لیگ برتر مقابل صبای قم و جام حذفی در مصاف با ماشین‌سازی تبریز، عزم خود را برای پیروزی در این بازی جزم کرده بود و در طول بازی نیز برتری محسوسی نسبت به حریف نامدار خود داشت.
در این بازی بازیکنان تیم شهرداری تبریز بارها تا فتح دروازه تیم ذوب آهن پیش رفتند، اما درخشش فوق‌اعاده شهاب گردان دروازه‌بان تیم ذوب آهن مانع از گلزنی تیم میزبان شد.
در یکی از مهم‌ترین حملات تیم شهرداری زارکویچ بازیکن صربستانی شهرداری با ضربه سر توپ را به سمت دروازه ذوب آهن فرستاد، اما شهاب گردان با پرواز تماشایی توپ را به ‌کرنر فرستاد.
در این بازی ذوب آهن نتوانست بازی خوبی از خود ارائه دهد که مهم‌ترین عامل آن بازی خوب تیم شهرداری و انگیزه بالای این تیم برای پیروزی در میدان بود. البته سرمای هوا نیز می‌تواند عامل دیگری باشد که تیم ذوب آهن را از روزهای آرمانی خود متفاوت نشان داد.
در این بازی سه بازیکن شهرداری به نام‌های محمدرضا زینال‌خیری، سعید دقیقی و بوجان بلجیک از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
این هفتمین تقابل دو تیم با هم بود که با تساوی بدون گل به اتمام رسید. در کارنامه بازی‌های شهرداری تبریز با ذوب‌آهن اصفهان یک پیروزی برای تیم شهرداری و دو پیروزی برای ذوب آهن دیده می‌شود و چهار بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.
با این نتیجه جمع امتیازت تیم شهرداری به 15 امتیاز رسیده و این تیم در همان جایگاه دهمی خود قرار رفت. البته شهرداری با دو تیم بالاتر از خود ‌داماش گیلان و شاهین بوشهر هم امتیاز بوده و تنها به سبب گل ‌کم‌تر بعد از این دو تیم قرار گرفت.
ذوب آهن نیز با 18 امتیاز در پله ششم جدول موقعیت خود را تثبیت کرد.
بازی دو تیم در فصل گذشته در تبریز با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود، اما در اصفهان ذوب آهن با ‌دو بر یک بر شهرداری تبریز غلبه کرده بود.
مسابقات لیگ برتر امروز به مدت 20 روز تعطیل شده و تیم شهرداری در نخستین بازی خود بعد از این وقفه در تبریز میزبان تیم شگفتی‌سازی نفت تهران است.


نوشته شده در   دوشنبه 9 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode