ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 آبان 1390     |     کد : 27559

ايران ـ ايتاليا؛ فوق‌العاده ولي ناكافي

حضور يكي از مسوولان بلندپايه فوتبال ايتاليا در تهران و توافق‌هاي وي با مسوولان فدراسيون كشورمان، نويدبخش حركت‌هايي در پيشرفت فوتبال ايران است.

جام جم آنلاين: حضور يكي از مسوولان بلندپايه فوتبال ايتاليا در تهران و توافق‌هاي وي با مسوولان فدراسيون كشورمان، نويدبخش حركت‌هايي در پيشرفت فوتبال ايران است.

اين روزها كه با حضور اثربخش كارلوس كرش به عنوان يكي از مربيان بزرگ و مطرح فوتبال دنيا، روي نيمكت تيم ملي كشورمان، پيشرفت محسوسي در روند حركتي اين تيم شاهد هستيم، توافق‌هاي به دست آمده با ايتاليايي‌ها نيز ما را به تداوم مسير رو به جلو اميدوارتر مي‌كند.

برگزاري ديدار دوستانه بين تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ايتاليا، آموزش مربيان برتر فوتبال ايران توسط ايتاليايي‌ها و حضور توجيهي اين مربيان در تيم‌هاي بزرگ سري A ايتاليا، همكاري باشگاه‌هاي فوتبال دو كشور، برگزاري ديدارهاي دوستانه بين تيم‌هاي ملي پايه، همچنين تيم‌هاي فوتسال و فوتبال ساحلي ايران و ايتاليا و نيز انعقاد تفاهم‌نامه‌هاي پزشكي و برگزاري كلاس‌هاي آموزشي براي داوران، مربيان و پزشكان ورزشي، بخش‌هاي مهمي از اين توافق‌نامه باارزش است.

به هر حال، سفر «ميكله اووا» به عنوان نماينده فدراسيون ايتاليا و مسوول كميته آموزش و توسعه بين‌الملل اين فدراسيون به تهران، حاوي دستاوردهاي زيادي براي طرفين و بويژه فوتبال كشورمان است كه اميدواريم مسوولان فوتبال كشورمان در آينده نيز ضمن پيگيري اين توافق‌ها و اجرايي كردن آنها، درصدد ايجاد و بسط روابط مثبت و مشابهي با ديگر كشورهاي پيشروي جهان فوتبال نظير اسپانيا ، انگليس، برزيل و آلمان باشند.

در مجموع اين كه انجام توافق با ايتاليايي‌ها براي بسط و توسعه سازنده روابط بين‌ تيم‌هاي ايراني با فوتبال قدرتمند و صاحب‌ سبك ايتاليا، فوق‌العاده لازم و ارزشمند است ولي ناكافي به نظر مي‌رسد و در صورت تداوم اين رويه و شروع مذاكره‌هاي مشابه با ديگر قدرت‌هاي صاحب سبك جهان، بسيار كارساز خواهد بود.

مجيد عباسقلي - گروه ورزش




نوشته شده در   يکشنبه 8 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode