ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 آبان 1390     |     کد : 27493

تيم مرحله يك هشتم پاياني جام حذفي اين هفته مشخص مي شوند

رقابت هاي جام حذفي فوتبال باشگاه هاي كشور روزهاي سه شنبه و چهارشنبه اين هفته با برگزاري 16 ديدار پيگيري و چهره 16 تيم مرحله يك هشتم پاياني اين رقابت ها مشخص خواهند شد.

 رقابت هاي جام حذفي فوتبال باشگاه هاي كشور روزهاي سه شنبه و چهارشنبه اين هفته با برگزاري 16 ديدار پيگيري و چهره 16 تيم مرحله يك هشتم پاياني اين رقابت ها مشخص خواهند شد.


در رقابت هاي مرحله يك شانزدهم كه با حضور 32 تيم برگزار مي شود، تهران با پنج نماينده بيشترين تيم را درجام حذفي دارد و تيمهاي پيروزي، استقلال، نفت، نيروي زميني و راه آهن به نمايندگي از اين شهر در اين مرحله رو در روي حريفان خود قرار مي گيرند و احتمال اينكه هر پنج نماينده اين استان به مرحله يك هشتم راه يابند وجود دارد.

تبريز كه پس از تهران با چهار تيم بيشترين نماينده در اين مرحله را دارد با توجه به رويارويي دو تيم همشهري شهرداري و ماشين سازي در اين مرحله، احتمال حضور سه تيم از اين شهر در دور بعدي وجود دارد.

تيم هاي تهراني در اين مرحله از رقابت ها پنج بازي مقابل حريفان خود انجام و به ترتيب پيروزي با مس رفسنجان در تهران، نفت با داماش در رشت، نيروي زميني با شاهين در بوشهر در روز سه شنبه و راه آهن با مهر كرج در كرج و استقلال با شيرين فراز در تهران در روز چهارشنبه رو در روي هم قرار مي گيرند.

تراكتورسازي تبريز نيز در اين مرحله به عنوان يكي از نماينده هاي تبريز در روز سه شنبه در ياسوج مقابل شهرداري اين شهر صف آرايي مي كند و برنده اين بازي در مرحله يك هشتم نهايي با برنده ديدار سايپاي كرج و سياه جامگان مشهد مصاف مي دهد.

شهرآورد دو تيم همشهري شهرداري و ماشين سازي تبريز نيز در اين مرحله انجام مي شود و دو تيم روز چهارشنبه در ورزشگاه يادگار امام (ره) اين شهر رو در روي هم قرار مي گيرند و برنده در دور بعدي با پيروز ديدار داماش گيلان و نفت تهران بازي خواهد كرد.

تيم گسترش فولاد تبريز نيز در اين مرحله روز چهارشنبه در اصفهان مقابل ذوب آهن اين شهر صف آرايي مي كند و تيم برنده در مرحله بعدي با برنده بازي تيم هاي پيروزي تهران و مس رفسنجان ديدار خواهد كرد.

برنامه كامل مرحله يك شانزدهم جام حذفي به ترتيب زير است:

پيروزي تهران و مس رفسنجان برنده با ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبريز

استقلال تهران و شيرين فراز كرمانشاه برنده با مهر كرج و راه آهن شهر ري

فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برنده با نفت آبادان و گهر زاگرس لرستان

سايپاي كرج و سياه جامگان مشهد برنده با شهرداري ياسوج و تراكتورسازي تبريز

مس كرمان و استقلال جنوب برنده با فجر سپاسي شيراز و اتكا گلستان

صباي قم و پيام فارس برنده با شهرداري اراك و مس سرچشمه

داماش گيلان و نفت تهران برنده با شهرداري و ماشين سازي تبريز

شاهين بوشهر و نيروي زميني تهران برنده با ابومسلم و ملوان بندر انزلي



نوشته شده در   جمعه 6 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode