ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 آبان 1390     |     کد : 27492

سه باخت و يك تساوي براي فوتبال تبريز در هفته گذشته

فوتبال تبريز درهفته گذشته رقابت هاي ليگ برتر و دسته اول باشگاه هاي كشور با سه باخت و يك تساوي هفته بدي را رقم زد و از مجموع 12 امتياز تنها يك امتياز كسب كرد.

فوتبال تبريز درهفته گذشته رقابت هاي ليگ برتر و دسته اول باشگاه هاي كشور با سه باخت و يك تساوي هفته بدي را رقم زد و از مجموع 12 امتياز تنها يك امتياز كسب كرد.


در هفته اي كه گذشت دو نماينده فوتبال تبريز در ليگ برتر و دو نماينده ديگر در ليگ دسته يك رو در روي حريفان خود قرار گرفتند و از چهار ديدار تنها موفق به كسب يك امتياز از بازي خانگي تراكتورسازي و سايپا شدند.

در اولين روز رقابت هاي ليگ دسته يك تيم گسترش فولاد تبريز كه از وضعيت خوبي در جدول گروه الف برخوردار نيست روز پنجشنبه هفته گذشته در سمنان رو در روي استيل آذين اين شهر قرار گرفت و با نتيجه پرگل چهار بر دو مغلوب ميزبان خود شد.

اين تيم با قبول اين شكست، همچنان بدون برد و تنها با دو امتياز از چهار بازي در رده سيزدهم جدول رده بندي گروه الف جاي گرفت.

در روز جمعه نيز تيم فوتبال ماشين سازي تبريز كه عنوان صدرنشيني گروه ب را با شش امتياز يدك مي كشيد در جريان اين رقابت ها در كرمانشاه رو در روي تيم شيرين فراز گربه سياه تيم هاي تبريزي قرار گرفت و با يك گل مغلوب اين تيم شد.

ماشين سازي با اين باخت هفت پله در جدول رده بندي گروه ب سقوط كرد و با همان شش امتياز در رده هفتم جاي گرفت.

اما در هفته يازدهم رقابت هاي ليگ برتر، نمايندگان تبريز كه ويترين فوتبال اين شهر در رقابت هاي كشوري محسوب مي شوند از شش امتياز ممكن تنها يك امتياز كسب كردند تا هر دو تيم شهرداري و تراكتورسازي با سقوط در جدول رده بندي مواجه شوند.

تراكتورسازي تبريز كه تا پيش از اين بازي در رده سوم جدول جاي داشت با متوقف شدن برابر سايپا و با توجه به نتايج تيم هاي استقلال، نفت و صبا مقابل حريفان يك پله در جدول رده بندي سقوط كرد و در رده چهارم قرار گرفت.

اين درحالي بود كه تراكتورسازي در صورت كسب برد در اين بازي مي توانست تا رده دوم جدول رده بندي صعود كند.

ديگر نماينده تبريز در اين رقابت ها روز گذشته و در قم مقابل صباي اين شهر قرار گرفت و با نتيجه سه بر يك به اين تيم باخت و با دو پله سقوط و 14 امتياز در رده دهم جدول جاي گرفت.

كسب نتايج ضعيف به خصوص تساوي خانگي دو بر دو تراكتورسازي مقابل سايپا در اين هفته موجب آزرده خاطر شدن هواداران فوتبال در تبريز شد و اگر اين نتايج در هفته هاي آتي نيز رقم بخورد شايد از تعداد تماشاگران براي ديدن بازي هاي خانگي تيم هاي تبريزي در ورزشگاه ها كاسته شود.

هر چهار نماينده تبريز حاضر در رقابت هاي كشوري در هفته جاري در مرحله يك شانزدهم جام حذفي رو در روي حريفان خود قرار مي گيرند و طبق برنامه تراكتورسازي با شهرداري ياسوج در ياسوج، شهرداري تبريز با ماشين سازي تبريز و گسترش فولاد تبريز با ذوب آهن در اصفهان ديدار مي كنند.



نوشته شده در   جمعه 6 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode