ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 آبان 1390     |     کد : 27430

ماشین‌سازی پرچمدار فوتبال تبریز در جام حذفی شد

تیم ماشین‌سازی تبریز با پیروزی دو بر یک بر تیم شهرداری تبریز، پرچمدار فوتبال تبریز در جام حذفی شد.

تیم ماشین‌سازی تبریز با پیروزی دو بر یک بر تیم شهرداری تبریز، پرچمدار فوتبال تبریز در جام حذفی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور یک بازی بین تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که این بازی در پایان وقت اضافی با نتیجه دو بر یک به سود تیم ماشین‌سازی به اتمام رسید.

لحظات حساس بازی
این بازی با برتری ماشین‌سازی آغاز شد. در دقیقه شش تیر دروازه شهرداری تبریز دو بار متوالی توسط محسن دلیر و سامان نریمان جهان به لرزه درآمد.
در دقیقه 20 شوت رسول علیزاده به تیر دروازه شهرداری برخورد کرده و راهی خارج از میدان شد. در دقیقه 29 پاس سامان نریمان جهان و ضربه علیزاده، دروازه‌بان شهرداری توپ را از زیر طاق خارج کرد.
در دقیقه 42 با اخراج وریا غفوری کار برای تیم شهرداری تبریز سخت‌تر شد.
حملات تیم ماشین‌سازی در نیمه دوم هم ادامه داشت و در دقیقه 52 علوی از راه دور اقدام به شوت کرد که توپ را نوشی صوفیانی به کرنر فرستاد.
در دقیقه 80 علی‌اکبر فرهنگ شانس خود را برای زدن گل برای ماشین‌سازی امتحان کرد که باز با عکس‌العمل به موقع دروازه‌بان شهرداری همراه شد.
با تساوی بدون گل در وقت قانونی، بازی به وقت اضافی کشیده شد تا تکلیف تیم برنده مشخص شود.

وقت اضافی، 30 دقیقه طوفانی
هنوز ثانیه‌هایی از آغاز وقت اضافی اول نگذشته بود که شهرداری در نخستین حمله خود به گل دست یافت. در دقیقه 91 گودرزی با نفوذ در محوطه جریمه و پاس عالی خود، بلجیک بازیکن تازه وارد شهرداری را در موقعیت گل قرار داد تا وی با یک بغل پا گل تیم شهرداری را به ثمر رساند.
ماشین‌سازی که این گل را باور نداشت خیلی زود گل خورده را پاسخ داد. یک دقیقه بعد از گل شهرداری، محسن دلیر در محوطه شش قدم توپ را به زیر طاق شهرداری کوبید تا نتیجه برابر شود.
در دقیقه 100 بازی نبی‌الله باقری روی حسینی بازیکن ماشین‌‌سازی خطا کرد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را بابت جریمه این خطا نشان دهد.

ورود مربی ماشین‌سازی به میدان و بازی برای این تیم
اعلام پنالتی ماشین‌سازی با ورود رسول خطیبی مربی این تیم به میدان همزمان شد تا مهاجم سابق تیم ملی با شوت سهمگین گل دوم ماشین‌سازی را به ثمر رساند.
بعد از این گل تیم شهرداری برای جبران نتیجه به سمت دروازه ماشین‌سازی حمله ور شد.
در دقیقه 104 ضربه سر گودرزی را شیروند مدافع ماشین‌سازی از روی خط دروازه بازگرداند.
در دقیقه 105 میثم بائو با ضربه سر خطرساز شده که این بار ریاحی توپ را به کرنر فرستاد.
در این دقایق حملات تیم شهرداری به اوج خود رسیده بود در دقیقه 106 بعد از کرنر روی دروازه ماشین‌سازی بازیکنان شهرداری چند بار در شلوغی جلوی دروازه اقدام به شوت کردند که درخشش ریاحی و همچنین مدافعان ماشین‌سازی و در راس آن شیروند مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد.
در دقیقه 118 گودرزی با ضربه سر دروازه تیم ماشین‌سازی را تهدید کرد اما ریاحی با یک شیرجه بلند باز هم سنگر تیمش را حفظ کرد.
در نهایت بازی دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود ماشین‌سازی تبریز به اتمام رسید تا با توجه به حذف تمام تیم‌های تبریزی، ماشین‌سازی پرچمدار فوتبال تبریز در جام حذفی کشور در ادامه این مسابقات شود.
این بازی در حضور 2 هزار تماشاگر به قضاوت امیرحسین فتاحی و کمک‌های صادق نوری و علیرضا ایلدرم برگزار شد.
قاضی این میدان حامد ریاحی، بهمن کامل، محسن دلیر و سیدمحمدعلوی از ماشین‌سازی و زینال خیری از تیم شهرداری را با کارت زرد جریمه کرد.
وریا غفوری نیز که یک موقعیت گل را از مهاجم ماشین‌سازی گرفته بود با دریافت کارت قرمز از میدان مسابقه اخراج شد.

اسامی تیم ماشین‌سازی تبریز:
حامد ریاحی، محمدرضا شریف(از دقیقه 100 رسول خطیبی)، کاوه زنگیان، بهمن کامل، شهریار شیروند، رسول علیزاده، سیدمحمد علوی، سامان نریمان جهان(از دقیقه 70 مهرداد بایرامی)، علی اکبر فرهنگ، سیدحسین حسینی، محسن دلیر(از دقیقه 117 مصطفی بابازاده)
سرمربی: رسول خطیبی
سرپرست: آرش جابری

اسامی تیم شهرداری تبریز:
داود نوشی صوفیانی، نبی الله باقری‌ها، محمد ایران پوریان، درگان زارکویچ، رسول پیرزاده(از دقیقه 90 بوجان بلجیک)، شهرام گودرزی(از دقیقه 110 مهدی محمدپور)، میثم بائو، محمد رضا زینال خیری، وریا غفوری، ابوالفضل حاجی زاده(از دقیقه 68 مهرداد قنبری)، سعید دقیقی
سرمربی: یسیج
سرپرست: علی صالح پناهی


نوشته شده در   پنجشنبه 5 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode