ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 آبان 1390     |     کد : 27388

جدال فولادین در فولاد شهر

از مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور یک بازی در فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود و تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور
جدال فولادین در فولاد شهر 
از مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور یک بازی در فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود و تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور یک بازی فردا در فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود و تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.
ذوب‌آهن اصفهان همانند سایر تیم‌های لیگ برتری از دور چهارم این رقابت‌ها وارد جدول مسابقات شده و در نخستین گام میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است.
اما گسترش فولاد برای رسیدن به این مرحله ابتدا در نیشابور با نتیجه سه بر دو صنایع الکتریک این شهر را شکست داده و در گام دوم در تبریز تیم استیل‌آذین سمنان را با سه گل بدرقه کرده است.
این بازی برای ذوب‌آهن اصفهان جنبه انتقامی دارد، زیرا دو سال پیش در مرحله نیمه نهایی دو تیم در تبریز به مصاف هم رفتند که تیم گسترش فولاد تبریز با ارائه بازی درخشان دو بر صفر تیم ذوب‌آهن اصفهان را با بزرگانش شکست داد.
گسترش فولاد تبریز در رقابت‌های آن سال بعد از پیروزی بر ذوب‌آهن و صعود به دیدار پایانی در مقابل پرسپولیس شکست خورد و از قهرمانی در رقابت‌های حذفی بازماند.
ذوب آهن نیز دو بار در فصل‌های 82-81 و 88-87 به قهرمانی مسابقات جام حذفی ایران دست یافته است.
در بازی گسترش فولاد تبریز با ذوب‌آهن اصفهان محمدحسین ضیایی سرمربی جدید تیم گسترش فولاد نخستین بار هدایت آبی پوشان تبریز را بر عهده خواهد داشت.
بعد از نتایج ضعیف انگین فیرات در لیگ دسته یک ایران، ضیایی جانشین این مربی دو ملیتی شد.
برنده بازی ذوب آهن اصفهان با گسترش فولاد تبریز به احتمال فراوان با یکی از دو تیم مس رفسنجان یا پرسپولیس تهران روبه‌رو می‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode