ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 آبان 1390     |     کد : 27230

تراکتورسازی تیم بدشانسی است

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم تراکتورسازی تیم بدشانسی به نظر می‌رسد.

 سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم تراکتورسازی تیم بدشانسی به نظر می‌رسد.
امیر قلعه‌نویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم ما از 20 موقعیت گل خود تنها دو گل را وارد دروازه حریفان کرد اما تیم‌های رقیب از حداقل حمله خود در مقابل ما استفاده برده و موفق به گلزنی می‌شوند.
وی افزود: من طرفدار بازی‌های هجومی هستم و از بازی تیم تراکتورسازی مقابل سایپا نیز رضایت دارم اما باید ساختار دفاعی خود را تقویت کنیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی با رضایت از عملکرد دروازه‌بان تیمش مقابل سایپا بیان کرد: فروزان در بازی مقابل سایپا مرا امیدوار کرد و گل اولی که تراکتورسازی دریافت داشت به دلیل لیز خوردن فروزان بود و من از عملکرد دروازه‌بان تیم تراکتور در مقابل سایپا رضایت دارم.

رضایت از تیم داوری
قلعه‌نویی، از تیم داوری بازی تیم تراکتورسازی با سایپا به دلیل مدیریت بازی و اجرای قوانین تشکر کرده و در مورد 40 ثانیه‌ای که داور زودتر سوت پایان بازی را به صدا درآورد، گفت: حتی اگر بازی 40 دقیقه نیز ادامه داشت تیم ما موفق به گلزنی نمی‌شد زیرا شانس با تیم ما یار نبود.

فشار روی دروازه حریف
قلعه‌نویی با تمجید از بازی تیمش در نیم ساعت آخر تصریح کرد: در 30 دقیقه پایانی ما فشار بی‌امانی را روی دروازه حریف وارد ساختیم و صاحب موقعیت‌های فراوانی نیز شدیم اما نتوانستیم به پیروزی دست یابیم.
وی افزود: در ضد حملات از تیم سایپا گل دریافت کردیم و من بابت این تک امتیاز به تیم سایپا که تیم جوانی بوده و مربی جوانی نیز دارد، تبریک می‌گویم.

تشخیص حضور بازیکنان در ترکیب با من است نه تماشاگر
سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد اعتراض تماشاگران که خواهان حضور آرفی به جای علیزاده بود، گفت: من به نظر تماشاگران تیم تراکتورسازی احترام می‌گذارم اما تشخیص حضور بازیکنان در ترکیب تیم با مربی است نه تماشاگر.
وی ادامه داد: مربی تیم در طول هفته از میزان آمادگی بازیکنان باخبر بوده و انتخاب وی بر اساس تمرینات و تاکتیک تیم است.
وی افزود: من در استقلال نیز برای تعویض عنایتی تحت فشار بودم اما نظر خود را به هیچ‌کس نداده و در مورد علیزاده نیز معتقد هستم که وی تمام تلاش خود را برای موفقیت تراکتورسازی کرد.
قلعه‌نویی با عنوان اینکه تیمش در حال حاضر در مکان دوم جدول قرار دارد، از تماشاگران پرطرفدار این تیم خواست که صبور باشند.
تیم تراکتورسازی تبریز عصر روز گذشته در بازی مقابل سایپا در تبریز با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد، این تیم در حال حاضر با 20 امتیاز بعد از نفت تهران 22 امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد.
احتمال دارد بعد از بازی تیم‌های استقلال تهران با ذوب آهن اصفهان و صبای قم با شهرداری تبریز در رتبه تراکتورسازی تغییراتی حاصل شود.


نوشته شده در   يکشنبه 1 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode