ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 مهر 1390     |     کد : 27023

سريال در چشم باد از شبکه جهاني سحر

سريال تاریخی حماسی در چشم باد از دو سیمای فرانسوی و بوسنیایی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.

آذرماه پخش مي‌شود
سريال در چشم باد از شبکه جهاني سحر
جام جم آنلاين: سريال تاریخی حماسی "در چشم باد" از دو سیمای فرانسوی و بوسنیایی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.
به گزارش روابط عمومي شبکه جهاني سحر، مجموعه تلویزیونی "در چشم باد" به سرپرستی رحمان رستم پور در 44 قسمت 50 دقیقه‌ای به زبان‌های فرانسوی و بوسنیایی زیرنویس می‌شود.

کار زیرنویس این مجموعه تلویزیونی از اوایل مرداد ماه آغاز شده و آذر ماه آماده نمایش است. فرزانه پورمظاهری متون این سریال را به فرانسوی زبانگردانی کرده و بهزاد لاجورد اپراتوری را بر عهده دارد. اصغر نیک سیرت نیز ترجمه به زبان بوسنیایی را انجام داده و مهدی سعادت احمدنیا درحال زیرنویس کردن آن به زبان بوسنیایی است.

به گزارش جام جم آنلاين، "در چشم باد" به تهیه‌کنندگی مسعود جعفری‌جوزانی و عباس اکبری از سال 1382 تا 1387 برای پخش از شبکه اول سیما تهیه و تولید شد. فیلمنامه این سریال که در زمره سریال‌های "الف" ویژه سیما به شمار می‌رود، از سوی مسعود جعفری جوزانی در مدت دوسال نوشته شده است.

سریال تاریخی "در چشم باد"، در بستر روایت زندگی بیژن ایرانی با بازی پارسا پیروزفر وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰و۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دوره پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران را که دوره فتح خرمشهر است، در بر می‌گیرد.

بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سعید نیک‌پور، سحر جعفری جوزانی، لاله اسکندری، ستاره صفرآوا، رضا شفیعی جم، فخرالدین صدیق شریف، جهانگیر الماسی، محمود پاک نیت، محمدرضا هدایتی، هومن سیدی و… در این سریال تلویزیونی به یادماندنی ایفای نقش کردند.


نوشته شده در   سه شنبه 26 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode