ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 مهر 1390     |     کد : 27019

مردم دزدان طلافروشي را زنداني كردند

دو سارق مسلح كه به قصد سرقت از طلافروشي خيابان تكاوران وارد محل شده بودند پس از قفل شدن درهاي مغازه يكي از آنها اقدام به خودكشي كرد.

جام جم آنلاين: دو سارق مسلح كه به قصد سرقت از طلافروشي خيابان تكاوران وارد محل شده بودند پس از قفل شدن درهاي مغازه يكي از آنها اقدام به خودكشي كرد.
به گزارش جام جم آنلاين، شامگاه روز گذشته ماموران كلانتري 136 فرجام در تماس مردمي با مركز فوريت هاي پليسي 110 از زنداني شدن دو سارق مسلح در طلافروشي با خبر شدند.

با حضور ماموران در محل معلوم شد دو سارق 25 ساله با ورود به يك جواهرفروشي در خيابان تكاوران شمالي با تهديد سلاح هنگاميكه قصد سرقت از اين محل را داشتند صاحب طلافروشي با فرياد از همسايگان خود درخواست كمك كرده است.

در ادامه تحقيقات معلوم شد كه يكي از سارقان پس از زنداني شدن در داخل مغازه و نااميدي از اينكه راه فراري ندارد با شكستن شيشه ويترين طلافروشي اقدام به خودزني از ناحيه دو دست به قصد خودكشي كرده است.

با ورود ماموران به طلافروشي و دستگيري هر دو نفر، يك قبضه سلاح كمري از آنها كشف و سارق مجروح براي مداوا به بيمارستان انتقال يافت.

با تشكيل پرونده در اين ارتباط به دستور داديار شعبه سوم دادسراي جنايي پرونده براي تحقيقات در اختيار ماموران اداره يك پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

صاحب طلافروشي در ارتباط با شكايتش به كارآگاهان پليس گفت: وقتي در مغازه بودم ابتدا يكي از سارقان به بهانه خريد طلا وارد مغازه شد و سپس با نشانه گرفتن من به وسيله يك قبضه سلاح، ديگر همدست او نيز بلافاصله وارد محل شد و آنها قصد سرقت يك سيني انگشتر و چند النگو را داشتند كه در همان زمان با‌ آنها درگير شده و با صداي فريادهاي من اهالي محل و كسبه كه متوجه حضور سارقان در مغازه شده بودند بلافاصله كركره مغازه را پايين آورده و از بيرون قفل كردند.

دو سارق كه خود را گرفتار در محل مي ديدند بشدت ترسيده و يكي از آنها با شكستن شيشه ويترين داخل مغازه اقدام به خودزني كرد.

سرهنگ حاجي زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران به جام جم آنلاين گفت: با انتقال متهمان به پليس آگاهي معلوم شد كه اين دو سارق با يكديگر هم محلي بوده و پس از تهيه يك قبضه سلاح كمري نقشه سرقت از طلافروشي را طراحي كرده بودند كه با هوشياري شهروندان و كسبه محل دستگير شدند.

حاجي زاده افزود: تحقيق درخصوص سوابق متهمان ادامه دارد.

ناصر صبوري - دبير گروه حوادث


نوشته شده در   سه شنبه 26 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode