ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 مهر 1390     |     کد : 26887

مردم حساسیت بازی‌های شهرداری را درک می‌کنند

قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه مردم حساسیت بازی‌های شهرداری را درک می‌کنند، گفت: مردم خوب می‌دانند که شهرداری تا چه اندازه به ورزش قهرمانی تبریز و حتی آذربایجان خدمت کرده است.‌

 قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه مردم حساسیت بازی‌های شهرداری را درک می‌کنند، گفت: مردم خوب می‌دانند که شهرداری تا چه اندازه به ورزش قهرمانی تبریز و حتی آذربایجان خدمت کرده است.‌
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی باشگاه شهرداری تبریز، یوسف قوام‌لاله اظهار داشت: اینکه تبریز شایسته داشتن چهار تیم در لیگ برتر فوتبال است در آن شکی نیست و امیدواریم با صعود تیم‌های ماشین‌سازی و گسترش فولادشهر به این افتخار مهم دست یابیم و مطمئنا پیامدهای مثبت این امر موجب رونق اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شهر تبریز خواهد بود.
قوام تصریح کرد: مردم تبریز از شعور بالایی برخوردارند و همواره در صف مقدم و اول کشور و سکان‌دار فرهنگ، سیاست و صیانت از ایران بوده‌اند به همین دلیل همواره زیر ذره بین بوده و از سایر نقاط کشور دید خاصی به این مردم آزاده وجود دارد.
وی اظهار داشت: با ظهور هواداران تبریز و آذربایجان در استادیوم‌ها یک بار دیگر رونق به سکوهای ورزشگاه‌ها بازگشته است و فوتبال کشور این مسئله را مدیون هواداران ورزش تبریز است به همین سبب ممتازی و برتریت در ورزش باید حفظ شود و ما با این قصد پای در رقابت‌های ورزشی می‌نهیم و می‌خواهیم غرور پیروزی‌هایمان را به تبریزی‌ها هدیه دهیم.
قوام ادامه داد: شادی‌های مردم خوب تبریز و آذربایجان برای ما ارزشمند است به همین خاطر سعی کرده‌ایم در میادین با تمام قوا به میدان رفته و از حیثیت نام نامی تبریز دفاع کنیم.
قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز تاکید کرد: فوتبال شهرداری با استفاده از نیروها و بازیکنان بومی علاوه بر کسب نتایج مطلوب سعی دارند به صورت ریشه‌ای به ورزش منطقه خدمت کند.
قوام همچنین با اشاره به حضور موفق تیم فوتبال ساحلی در رقابت‌های لیگ برتر افزود: این تیم نیز هم اکنون در رده اول کشور قرار دارد و امیدواریم با تداوم پیروزی‌های خود مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کند.
وی گفت: حضور والیبال شهرداری در بین غول‌های والیبال کشور خود افتخاری برای تبریز است اما ما به این مسئله قانع نیستیم و می‌خواهیم مردانه سینه در سینه تیم‌های مدعی پیش رفته و با بازیکنان و کادر فنی مجربی که جذب کرده‌ایم امیدوار به پیروزی و موفقیت در این رقابت‌ها هستیم.
قوام یک بار دیگر تاکید کرد: شهرداری در نظر دارد با پرداختن و موفقیت در ورزش حرفه‌ای یک بار دیگر نظر کشورهای جهان را به تبریز جلب کند و دوباره تبریز رونق اقتصادی و اجتماعی خود را بازیابد.


نوشته شده در   يکشنبه 24 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode