ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 مهر 1390     |     کد : 26777

گل گهر صدر جدول را به ماشین سازی تحویل داد

تیم ماشین‌سازی تبریز با پیروزی بر تیم گل گهر سیرجان صدر جدول را از حریف خود ستاند.

پیروزی شیرین ماشین ‌سازی تبریز
گل گهر صدر جدول را به ماشین سازی تحویل داد
تیم ماشین‌سازی تبریز با پیروزی بر تیم گل گهر سیرجان صدر جدول را از حریف خود ستاند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته سوم لیگ دسته اول ایران جام آزادگان امشب یک بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز بین تیم‌های ماشین‌سازی تبریز با گل گهر سیرجان برگزار شد که در پایان تیم ماشین‌سازی با پیروزی دو بر صفر به صدر جدول صعود کرده و اگر نیروی زمینی تهران در بازی فردای خود به پیروزی نرسد، ماشین‌سازی صدرنشین قطعی هفته سوم در گروه «ب» این رقابت‌ها خواهد شد.
ماشین‌سازی از همان آغاز بازی برتری خود را بر حریف‌اش دیکته کرده و در دقیقه 12 با گل رسول علیزاده که از نقطه پنالتی به ثمر رسید، از گل گهر سیرجان پیش افتاد.
برتری تیم ماشین‌سازی در نیمه دوم نیز ادامه داشت و در دقیقه 75 رسول خطیبی از پاس کاوه زنگیان نهایت استفاده را برده و با فرار عالی خود با دروازه‌بان سیرجان تک به تک شده و با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
در دقایق باقیمانده هم ماشین‌سازی و هم گل گهر صاحب موقعیت‌هایی شدند، اما نتیجه بازی تغییری نیافته و ماشین‌سازی در نخستین بازی خانگی خود سه امتیاز شیرین را به هوادارانش تقدیم کرد.
تیم داوری این مسابقه مرکب از ایرج ساعدی، تورج عیوض محمدی و حسن طوماری بود که در حضور نزدیک به پنج هزار نفر این بازی را قضاوت نمودند.
ماشین سازی در هفته اول در یاسوج تیم شهرداری این شهر را شکست داده بود اما در بازی دوم خود با یک گل مغلوب میزبانش نفت مسجد سلیمان شده بود.
ماشین‌سازی با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان 6 امتیازی شده و به صدر جدول صعود کرد. نیروی زمینی 4 امتیازی اگر در بازی فردای خود پیروز از میدان خارج نشود، صدرنشینی ماشین سازان تثبیت خواهد شد.
ماشین سازی در هفته چهارم به مصاف شیرین فراز در کرمانشاه خواهد رفت.

اسامی تیم گل گهر سیرجان:
مراد شاهمرادف، میلاد صادقیان، ایگور لوزو، میلاد کامل(احمد کیا)، محمد رضا شریف، محسن رحیمی، سید محمد میرزا سیدی، حمید رضا حاتمی، هادی خدادادی(زوران کوکوت)، حکمت فولاد پور، مرتضی ملک خلیلی
سرمربی: محمد محمدی

اسامی تیم ماشین سازی تبریز:
حامد ریاحی،محمد رضا شریف، بهمن کامل، کاوه زنگیان، شهریار شیرونه، رسول علیزاده، علی اکبر فرهنگ، امیر تیزرو، سامان نریمان جهان(وحید پالوچ)، رسول خطیبی(رضا جعفری)، فراز فاطمی(سید محمد علوی)
سرمربی: رسول خطیبی
سرپرست: آرش جابری


نوشته شده در   جمعه 22 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode