ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 مهر 1390     |     کد : 26724

تبریز پایلوت شیرجه کشور می‌شود

مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی گفت: دو استخر شیرجه تبریز تا پایان سالی مالی 90 افتتاح می‌شود تا تبریز به پایلوت شیرجه تبدیل شود.

 مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی گفت: دو استخر شیرجه تبریز تا پایان سالی مالی 90 افتتاح می‌شود تا تبریز به پایلوت شیرجه تبدیل شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سید محمد شروین اسبقیان در مراسم استقبال از شیرجه‌روهای تبریزی بازگشتی از رقابت‌های اندونزی اظهار داشت: ورزش استان در تمام بخش‌ها روند رو به رشدی داشته و شیرجه استان و تبریز نیز نیز که در این بین نقش مهمی برای ورزش قهرمانی و مادر استان دارد به روزهای اوج خود رسیده و با حمایت استانداری استخرهای شیرجه و قهرمانی تبریز افتتاح خواهد شد.
وی گفت: استخر اختصاصی شیرجه در مجموعه میرداماد از محل اعتبارات استانی در حال ساخت بوده که بهترین محل برای استعدادیابی و پرورش شیرجه در کشور تبدیل خواهد شد و این توانایی علمی و استعدادی در شیرجه تبریز و استان با وجود مربیانی ارزنده موجود است.
اسبقیان افزود: استخر قهرمانی مجموعه ورزشی تبریز نیز که از محل اعتبارات ملی در حال ساخت است به کاسه شیرجه مجهز بوده و نیازهای شیرجه تبریز را برطرف خواهد کرد.
وی تصریح کرد: شنا و شیرجه آذربایجان‌شرقی وزنه سنگینی برای ورزش‌های آبی در کشور بود و کسب 9 مدال طلا، نقره و برنز شـیرجه‌روهای تبریزی از 10 مدال تیم ملی شیرجه در این رقابت‌ها گواه این مدعاست و شیرجه آذربایجان‌شرقی به قهرمانی در جهان و المپیک فکر می‌کند.
مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی افزود: امروز ورزش آذربایجان‌شرقی در مسابقات شیرجه رده‌های سنی و عموم آسیا در اندونزی با قهرمانی خود قدرت و اقتدار خود را در کشور ثابت کرد و کسب مدال‌های بی‌نظیر و بسیار با ارزش طلای ورزشکاران آذربایجان‌شرقی را به جامعه ورزشی استان تبریک می‌گویم.
اسبقیان وی ادامه داد: موفقیت‌های این چنینی در ورزش استان به خوبی توان و ظرفیت این خطه را در دستیابی به قله‌های قهرمانی در رشته‌های مختلف به اثبات می‌رساند.
وی تاکید کرد: امیدواریم تداوم این پیروزها را در رشته‌های دیگر شاهد باشیم و با تدابیر و تلاش‌های روزافزون ورزشکاران شاهد درخشش آنان در میدان‌های بزرگ ورزشی باشیم.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode