ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 مهر 1390     |     کد : 26697

توهم مرد شيشه اي

با وقوع جنايتي در جنوب شرق تهران، عامل جنايت كه يك جوان معتاد به شيشه است در حالي كه مرتكب قتل شده بود فرياد مي زد من رييس جن ها را كشتم.

رييس جن ها را كشتم
جام جم آنلاين: با وقوع جنايتي در جنوب شرق تهران، عامل جنايت كه يك جوان معتاد به شيشه است در حالي كه مرتكب قتل شده بود فرياد مي زد من رييس جن ها را كشتم.
به گزارش جام جم آنلاين، روز گذشته به دنبال تماس مردمي با فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع جنايتي در يك گاراژ تعميرات خودرو در خيابان خاوران، ماموران انتظامي و اورژانس به محل حادثه اعزام و با مشاهده جسد جواني حدودا 30 ساله كه آثار ضربات چاقو بر بدن وي مشاهده مي شد موضوع به بازپرس ويژه قتل تهران گزارش شد.

با تحقيقات اوليه و دستگيري عامل جنايت به نام ايوب، مشخص شد وي اعتياد شديدي به شيشه دارد و هر شب به اتفاق مقتول و چند نفر ديگر در اين محل مواد مخدر مصرف مي كردند.

با دستگيري متهم و انتقال جسد به پزشكي قانوني عامل جنايت به شعبه 10 پليس آگاهي تهران انتقال يافت.

در تحقيق از شاهدان حادثه، آنها عنوان كردند قاتل از چندي پيش خيرالله (مقتول) را تهديد به قتل كرده بود و عامل جنايت بارها عنوان مي كرد كه «خيرالله» يك جادوگر است و با فرستادن جن ها به سراغ او، وي را اذيت مي كند و به همين تنفر شديدي از مقتول دارد و به زودي از وي انتقام خواهد گرفت.

با توجه به اظهارات عجيب تعدادي از شاهدان و كارگران داخل گاراژ درخصوص جادوگران خواندن مقتول از سوي متهم، كارآگاهان تحقيق از عامل جنايت را آغاز كردند.

متهم در اظهاراتش به پليس گفت: از چند سال پيش با «خيرالله» دوست بودم و با وي شيشه مصرف مي كردم. از چند ماه پيش متوجه شدم كه «خيرالله» قصد دارد تا با فرستادن اجنه به سراغم و جادو مرا اذيت كند و آبرويم را ببرد به همين دليل تصميم گرفتم او را به قتل برسانم تا از دست جن ها راحت شود.

سرهنگ حاجي زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران به جام جم آنلاين گفت: در حال حاضر تحقيق از متهم ادامه دارد و متهم به دليل استفاده شديد از مواد مخدر روانگردان (شيشه) دچار توهم شده و به تصور اينكه دوستش را سركرده اجنه مي دانسته او را به قتل رسانده است.

سرهنگ حاجي زاده افزود: با دستور بازپرس روشن متهم براي انجام تست روحي و رواني به پزشكي قانوني انتقال خواهد يافت.

ناصر صبوري – دبير گروه حوادث


نوشته شده در   چهارشنبه 20 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode