ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 مهر 1390     |     کد : 26690

احترام به جابز به شيوه سامسونگ

شرکت سامسونگ به نشانه احترام به استیو جابز عرضه گوشی هوشمند جدید خود را به تاخیر انداخت.

جام جم آنلاين: شرکت سامسونگ به نشانه احترام به استیو جابز عرضه گوشی هوشمند جدید خود را به تاخیر انداخت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبكه بی بی سی، شرکت سامسونگ اعلام کرد اکنون که جهان در حال سوگواری و ادای احترام به رئیس فقید شرکت اپل است، زمان برای عرضه محصولي جدید به جهان فناوری مناسب نيست. این شرکت قصد داشت گوشی هوشمند "نکسوس پرایم" خود را در تاریخ 11 اکتبر 2011 عرضه کند.

سامسونگ رابطه بسیار نزدیکی با شرکت اپل دارد و یکی از تامین کنندگان قطعه برای شرکت اپل به شمار می رود، با این حال این دو شرکت طی ماه های اخیر به شدت مشغول شکایت علیه یکدیگر بودند.
هر یک از این دو شرکت از دیگری به خاطر سوءاستفاده از حق امتیاز فناوری مختص خود بدون پرداخت پروانه ساخت شاكي هستند. اپل نیز به تازگی از سامسونگ به خاطر کپی کردن ظاهر کلی و طرح اولیه آی پد در تبلت گلکسی 10.1 شکایت کرده بود.

اپل تا به امروز در دادگاه موفق تر از سامسونگ عمل کرده است زیرا در حال حاضر فروش "گلکسی تب" در آلمان ممنوع شده و فروش گوشی های هوشمند این شرکت در هلند نیز ممنوع اعلام شده است.

سامسونگ عرضه تبلت جدید خود را نیز در حین انجام کش و قوسهای حقوقی با اپل به تاخیر انداخت. به علاوه سامسونگ طی هفته آینده باید در انتظار حکم‌های جدیدی در استرالیا و آمریکا باشد.

"نکسوس پرایم" جدیدترین محصول از سری تلفنهای هوشمند سامسونگ و تحت سیستم عامل اندروید است، همچنین این گوشی اولین ابزاری خواهد بود که نسخه جدید اندروید با نام "بستنی نانی" را ارائه خواهد کرد. این شرکت اکنون در رقابت جهانی تلفنهای هوشمند در رتبه دوم و پس از شرکت اپل قرار گرفته است.

این دو شرکت در کنار تمامی درگیریها و رقابتهایی که در دادگاه ها و خیابانها دارند، در زمینه درآمدزایی از یکدیگر استفاده می کنند. سامسونگ با تامین قطعات برای محصولات اپل پول خوبی از این شرکت دریافت می کند.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode