ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 مهر 1390     |     کد : 26689

ايران برنده جدال بزرگ

تيم ملي فوتبال ايران با پيروزي پر گل 6 بر صفر برابر بحرين عطش انتقام هواداران مشتاق ايراني را فرو نشاند.

مقدماتي جام جهاني 2014
ايران برنده جدال بزرگ
جام جم آنلاين: تيم ملي فوتبال ايران با پيروزي پر گل 6 بر صفر برابر بحرين عطش انتقام هواداران مشتاق ايراني را فرو نشاند.
به گزارش جام جم آنلاين،تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب (19 مهر) در سومین دیدار خود در مرحله‌ مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره‌ آسیا، از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 80 هزار هوادار مشتاق برابر بحرین به میدان رفت.

تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرینی به میدان رفت که نامش برای ایران یادآور تلخ‌ترین لحظات فوتبال در چند سال اخیر است. واقعه اي كه حدود 10سال پیش در 29 مهر سال 1380 در منامه رخ داد و هواداران ایران را از فوتبال بحرین منزجر کرد.

اما سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادي تيم ملي ايران با نتيجه پرگل 6 بر صفر بحرين را درهم شكست تا عمل زشت بحرين كه در آن سال با در دست داشتن پرچم عربستان دور افتخار را در ميدان زد، جبران كند.

نيمه اول اين ديدار با گلهاي سيدجلال حسيني در دقيقه 21 ، مجتبي جباري 34 و هادي عقيلي 42 با نتيجه 3 بر صفر به سود ملي‌پوشان كشورمان به پايان رسيد تا بازيكنان بحرين سرافكنده به رختكن بروند.

مهمترين اتفاق نيمه نخست اين ديدار اخراج رشيد الحوتي بازيكن بحرين در ثانيه‌ 40 بازي بود كه به دليل انجام يك تكل خشن روي آندرانيك تيموريان با كارت قرمز داور استراليايي مواجه شد تا بحرين 10 نفره به بازي ادامه دهد.

با شروع نيمه دوم ابتدا آندرانيك تيموريان در دقيقه 62 با شوتي سركش و مهارنشدني از فاصله 35 متري گل چهارم را به ثمر رساند.

شاگردان كرش كه دست بردار نبودند توسط كريم انصاري فر در دقيقه 76 گل پنجم را به بحريني‌ها هديه كرده و تاكتيك برتر خود را به رخ حريف كشيدند.

گل دقيقه 84 غلامرضا رضايي روي ارسال زيباي خسرو حيدري كابوس بحرين را كامل كرد تا بازي با همين نتيجه خاتمه يابد و خاطره اي براي بحرين باقي گذارد كه شايد تا سالهاي سال آن را فراموش نكند.

پيتر گرين داور استراليايي و كمك هاي هم وطنش كه قضاوت اين ديدار را به عهده داشتند با تصميم‌گيري‌هاي صحيح نمايش خوبي را از خود نشان دادند.

در اين ديدار حسين ماهيني دقيقه 46 به جاي ميلاد ميداوودي، كريم انصاري‌فر دقيقه 66 به جاي مجتبي جباري و غلامرضا رضايي در دقيقه 73 به جاي محمد قاضي به دستور كرش وارد زمين شدند كه گل هاي انصاري فر و رضايي نشانه تدبير هوشمندانه سرمربي پرتغالي كشورمان در تعويض‌ها بود.

ميلاد ميداوودي و آندرانيك تيموريان در اين ديدار از داور كارت زرد دريافت كردند.

پيش از آغاز اين ديدار، سايت فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) مصاف ايران و بحرين را جدال بزرگ مرحله مقدماتي جام جهاني برزيل در قاره آسيا معرفي کرده بود.

تيم ملي ايران اكنون با 7 امتياز مقتدرانه در صدر جدول گروه E رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در آسيا قرار دارد.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode