ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 مهر 1390     |     کد : 26452

تله فيلم در برابر باد در مرکز کردستان کليد خورد

مرحله تصویربرداری فيلم تلويزيوني در برابر باد به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگي محمدرضا شریفی و مصطفی علمی فر در مرکز کردستان آغاز شده است .

جام جم آنلاين: مرحله تصویربرداری فيلم تلويزيوني در برابر باد به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگي محمدرضا شریفی و مصطفی علمی فر در مرکز کردستان آغاز شده است .
به گزارش جام جم آن لاين، مصطفی علمی فر،تهیه کننده این تله فیلم در گفتگو با روابط عمومی معاونت امور استان‌ها با اشاره به در پیش بودن دهه فجر تولید این فیلم را به مناسبت این ایام بیان کرد و افزود : داستان این تله فیلم روایت‌گر شخصیت چهار همبازی و دوست دوران کودکی است که در کوران جریانات انقلاب اسلامی و پس از گذشت سال‌ها در حالی که هر یک دارای شغلی متفاوت هستند با یکدیگر روبرو شده و به خاطر مبارزات انقلابی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند . مصطفی علمی فرد افزود : این تقابل آغازگر ماجراهای بوجود آمده در فیلم است .

علمی فرد توجه به فضای فیزیکی در این فیلم را یادآور شد و افزود : به منظور برقراری ارتباط مخاطب با فضای دهه 50 سنندج بیش از دو سوم فیلم در روستای تاریخی خسروآباد از توابع شهرستان بیجار تصویربرداری می‌شود .

وی با اشاره به آغاز تصویربرداری این تله فیلم از شهریور ماه گفت : مراحل تصویربرداری در برابر باد در 18 جلسه انجام می‌شود وتلاش می‌کنیم برای ایام دهه فجر آماده پخش شود .

بنابراین گزارش عوامل تولید این فیلم عبارتند از : تهیه کنندگان محمدرضا شریفی و مصطفی علمی فر/ کارگردان : حسین تبریزی/ نویسنده فیلمنامه : شعله شریفی/ مدیر تصویربرداری : فرخ مجیدی/ صدابرداری : وحید سلطانی/ گریم : بیژن و نیلوفر محتشم/ تدوین : مهدی مهرنیا/ طراح صحنه : نیلوفر شهیدی/ مدیر تولید : محمد افراوی/ صداگذاری : مهدی اکبریان پور و برنامه ریزی مهسا نادرجو.

تیرداد کیائی، بهرنگ علوی، رضا اکبری، بهزاد رحیم خانی، نیلوفر شهیدی و مهدی مجتهدی در این تله فیلم نقش آفرینی کرده‌اند .


نوشته شده در   شنبه 16 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode