ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 مهر 1390     |     کد : 26309

دبیرخانه‌ای متشکل از چهره‌های فرهنگی راه‌اندازی شود

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور گفت: به منظور تجلیل از برگزیدگان حوزه چاپ، نشر و تالیف کتاب ضروری است تا دبیرخانه‌ای متشکل از چهره‌های فرهنگی تشکیل شود.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال‌غرب کشور: دبیرخانه‌ای متشکل از چهره‌های فرهنگی راه‌اندازی شود 
رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور گفت: به منظور تجلیل از برگزیدگان حوزه چاپ، نشر و تالیف کتاب ضروری است تا دبیرخانه‌ای متشکل از چهره‌های فرهنگی تشکیل شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، سید مسعود نقیب در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با اشاره به صبغه فرهنگی تبریز در حوزه نشر و تالیف کتاب و روزنامه در طول تاریخ ادامه داد: پرورش علما، فقها، سخنوران و اندیشمندان در حوزه‌های مختلف نشان از اوج تمدن فرهنگ و علم در این خطه از ایران اسلامی است.
وی همچنین با اشاره به استقبال پرشور مردم فرهنگ دوست آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار از نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت: استقبال صدها هزار بازدیدکننده، ارائه تازه‌های نشر، نظم نمایشگاه، رونمایی از کتب تازه تالیف شده و حضور ناشران برجسته در این رویداد فرهنگی اتفاق پسندیده‌ای است که در کمتر نمایشگاه کتاب استانی مشاهده می‌شود.
رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال‌غرب کشور با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم هر ساله در طول این نمایشگاه از برگزیدگان حوزه چاپ، نشر و تالیف کتاب تجلیل صورت گیرد تا از این راه قدرشناس تلاش‌های فعالان حوزه فرهنگ و ادب استان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: البته تحقق این امر نیازمند تعریف ساز و کارهای مناسب و راه‌اندازی دبیرخانه‌ای متشکل از چهره‌های فرهنگی استان است.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode