ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 مهر 1390     |     کد : 26191

توقیف 17 هزار خودرو و موتورسیکلت در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 11 هزار خودرو و 6 هزار موتورسیکلت متخلف در کلانشهر تبریز متوقف شد.

 
رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 11 هزار خودرو و 6 هزار موتورسیکلت متخلف در کلانشهر تبریز متوقف شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمهدی پورپیغمبر امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی و انضباط اجتماعی خصوصا در برخورد با تخلفات ساکن، توقف‌های غیرمجاز در حریم تقاطع‌ها و میادین، توقف در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، عبور از خطوط ویژه و تخلفات مشابه این تعداد وسایط نقلیه متوقف شده‌اند.
وی افزود: در شش ماهه اول سال جاری در کلان شهر تبریز تعداد 11 هزار و 728 دستگاه خودرو و شش هزار و 132 دستگاه موتورسیکلت که مرتکب تخلفات مورد اشاره شده بودند به پارکینگ و توقفگاه‌ها انتقال یافتند که از این تعداد، تعداد 439 نفر به دلیل نداشتن گواهینامه و اجرای ماده 618 به شورای حل اختلاف و دادگاه معرفی شده‌اند.
پورپیغمبر اظهار داشت: آمار مورد اشاره در شش ماهه اول سال 89 به ترتیب 10 هزار و 518 دستگاه خودرو وچهار هزار و 559 دستگاه موتورسیکلت بوده که آمار برخورد در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی همچنین از رانندگان خواست تا نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند و نسبت به حقوق دیگران احترام بگذارند و همچنین در استفاده از وسیله نقلیه و زمان مدیریت داشته باشند.
وی با بیان اینکه رانندگی یک مقوله‌ای است که حتما باید به صورت عملی آموزش داده شود، گفت: کنترل وسائل نقلیه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی همگی از شئون اخلاقی یک راننده است که باید توسط مربیان و مدیران آموزشگاه‌های رانندگی به شهروندان آموزش داده شود.


نوشته شده در   دوشنبه 11 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode