ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 مهر 1390     |     کد : 26156

فيلم‌هاي سينمايي شبكه دو

«در دنياي بهتر» ساخته سوزانه باير، «پاي پياده» به كارگرداني و تهيه كنندگي مجيد مظفري و مدرسه اي براي ديگران نيز به كارگرداني بهروز فرجي فيلم هايي از واحد تأمين برنامه شبكه دو سيما هستند كه در هفته جاري با قرار گرفتن در جدول پخش برنامه ها، روي آنتن مي آيند.

جام جم آنلاين: «در دنياي بهتر» ساخته سوزانه باير، «پاي پياده» به كارگرداني و تهيه كنندگي مجيد مظفري و مدرسه اي براي ديگران نيز به كارگرداني بهروز فرجي فيلم هايي از واحد تأمين برنامه شبكه دو سيما هستند كه در هفته جاري با قرار گرفتن در جدول پخش برنامه ها، روي آنتن مي آيند.
به گزارش روابط عمومي شبكه دو سيما، فيلم سينمايي «در دنياي بهتر» محصول سال 2010 است كه به تهيه كنندگي سيسه گراوم يورگنسن توليد شده و با بازي ميكائيل پرسبرنت، ويل جانسون و ادي كيماني چهارشنبه 13 مهر ساعت 21 از شبكه دو پخش مي‌شود.

اين فيلم داستان زندگي پسري به نام كريستين را به تصوير مي كشد كه بعد از مرگ مادرش همراه با پدر خود راهي خانه مادربزرگ در شهر ديگر مي شود و در طي اين مسير با ماجراهايي روبه رو مي شود كه آغاز داستان «در دنياي بهتر» است.

فيلم سينمايي «پاي پياده» به كارگرداني و تهيه كنندگي مجيد مظفري با بازي مجيد و بنيامين مظفري و هادي قميشي جمعه 15 مهر ساعت 30/17 روي آنتن مي رود.

«پاي پياده» ماجراي دو خلافكار بنام هاي حميد و اكبر را به تصوير مي كشد كه به جهت قاچاق عتيقه راهي طبس مي شوند اما بدليل وقوع اتفاقاتي با مأموران نيروي انتظامي مواجه و متواري مي شوند. اما در راه فرار اتفاقاتي براي آنها مي افتد و ...

«مدرسه اي براي ديگران» نيز به كارگرداني بهروز فرجي و تهيه كنندگي قاسم جعفري جمعه 15 مهر ساعت 23 روي آنتن مي رود.

اين فيلم به زندگي كارگرداني جوان بنام امير مي پردازد. او بدنبال ساختن فيلمي كه محروميت ها و كمبودهاي موجود در روستا را به تصوير بكشد درگير اتفاقات بسياري مي شود اما ...


نوشته شده در   يکشنبه 10 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode