ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 مهر 1390     |     کد : 26093

تراكتورسازي با شكست مس به رده دوم صعود كرد

تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با غلبه بر مس كرمان در هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور، به رده دوم جدول رده بندي صعود كرد.

تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با غلبه بر مس كرمان در هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور، به رده دوم جدول رده بندي صعود كرد.

به گزارش روز جمعه ايرنا، در اين بازي كه در حضور نزديك به 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار شد، تيم ميزبان به رغم 10 نفره شدن توانست با نتيجه سه بر يك ميهمان خود را شكست دهد و با تفاضل گل كمتر نسبت به استقلال در رده دوم جاي گرفت.
تراكتورسازي در اين بازي ابتدا توسط علي عليزاده در دقيقه 17 بازي به گل دست يافت و پنج دقيقه بعد توسط توزي رودريگو و در دقيقه 22 به گل دوم خود رسيد.
مس كرمان نيز پس از دريافت دو گل متوالي، از لاك دفاعي بيرون آمد و بازي هجومي را در دستور كار تيمي قرار داد تا اينكه در دقيقه 28 بازي و توسط مهراد پولادي و از روي نقطه پنالتي اولين گل را وارد دروازه تراكتورسازي كرد و اختلاف را به حداقل كاهش داد.
در جريان ضربه پنالتي و اعتراض هاي بازيكنان و كادر فني تيم تراكتورسازي به داور مسابقه، امير حسين صادقي (بازيكن) و ستار همداني (مربي) تراكتورسازي در دقيقه 28 بازي توسط داور مسابقه با كارت قرمز جريمه و از زمين اخراج شدند.
در دقايق پاياني نيمه اول و در وقت تلف شده اول تيم تراكتورسازي كه 10 نفره شده بود توسط فلاويو لوپز به گل سوم دست يافت و اين نيمه با همين نتيجه به پايان رسيد.
با شروع نيمه دوم و تغيير تاكتيكي كه در تراكتورسازي ديده مي شد اين تيم نتيجه را تا پايان بازي حفظ كرد هر چند دو تيم موقعيت هايي براي زدن گل به همديگر داشتند.
قضاوت اين بازي بر عهده عليرضا فغاني بود و داود رفعتي و حسين طالقاني وي را در امر قضاوت ياري كردند.
فغاني براي كنترل بازي به محمد ابراهيمي از تراكتورسازي و شجاع خليل زاده، قاسم دهنوي و آرارات آراكليان از مس كرمان كارت زرد نشان داد.
تراكتورسازي با كسب سه امتياز اين ديدار 19 امتيازي شد و پس از استقلال 19 امتيازي در رده دوم جدول جاي گرفت.


نوشته شده در   شنبه 9 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode