ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 مهر 1390     |     کد : 26055

مدیرکل امور بانوان آذربایجان‌شرقی: کمیته دختران مشاور آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود‌

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی از تشکیل کمیته دختران مشاور در استان خبر داد و گفت: در مرحله تشکیل هسته استانی این کمیته هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی از تشکیل کمیته دختران مشاور در استان خبر داد و گفت: در مرحله تشکیل هسته استانی این کمیته هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نسرین پیر سمساری، ظهر امروز در جلسه توجیهی این کمیته در محل استانداری استان، از تشکیل کمیته دختران مشاور خبر داد و اظهار داشت: از سال‌ها پیش در فکر تشکیل کمیته دختران استان بودیم تا از ظرفیت‌های این قشر از جامعه در اجرای برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های استانی و کشوری بهره‌مند شویم.
وی افزود: در حال حاضر در مرحله تشکیل هسته استانی این کمیته هستیم که با دریافت رزومه از کاندیداهای عضویت در این هسته از گروه‌های سنی و مقاطع تحصیلی مختلف مراحل اولیه خود را می‌گذراند و پس از انجام انتخابات وارد مرحله اجرایی خواهد شد.
پیرسمساری گفت: در این هسته، دختران دانش‌آموز، دانشجو، فارغ التحصیل، شاغل و خانه‌دار از شهرستان‌های مختلف به تعداد 15 نفر حضور دارند تا خواسته‌های سایر دختران استان در زمینه‌های مختلف جمع‌آوری و برای طرح در کارگروه‌ها ارائه کنند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی در ادامه هدف اصلی از تشکیل این کمیته را ایجاد نشاط دینی و اجتماعی در بین دختران و تربیت مدیران شایسته برای آینده کشور عنوان کرد و در این خصوص بیان کرد: تلاش داریم تا در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مهندسی فرهنگی اقدامات لازم را در این حوزه انجام دهیم.
پیرسمساری توجه به آموزش را در کارگروه‌های این کمیته از اولویت‌های نخست مراحل اجرایی برشمرد و اضافه کرد: فعالیت‌های آموزشی با توجه به تاکید دولت مبنی بر مسجد محور بودن فعالیت‌های فرهنگی از طریق مساجد و با همکاری این مدیریت با آستان قدس رضوی انجام می‌شود.
وی گفت: محل این کمیته با همکاری حجت الاسلام محمدی رئیس بنیاد مصلای حضرت امام خمینی (ره) تبریز در محل مصلا فراهم شده و آغاز فعالیت‌ها پس از انتخابات هسته اصلی این کمیته به شکل رسمی خواهد بود.
انتهای پیام،/ش30 


نوشته شده در   جمعه 8 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode